Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Think Big Comms odważniej na polskim rynku. think big comms, agencja działająca od 7 lat na terenie wielkiej brytanii i kierująca swoje działania przede wszystkim do polskiej społeczności na wyspach, odważniej wkracza na rodzimy rynek. firma do tej pory specjalizowała się głównie w marketingu etnicznym, dostosowując swoją komunikację do potrzeb głównie brytyjskiej polonii. wraz z nowym rokiem wkracza w nowy etap swojej działalności. „do tej pory na terenie polski prowadziliśmy projekty dla nielicznych klientów. teraz chcemy odważniej zaistnieć na rynku polskim. pracujmy już dla eurid-u, operatora domeny.eu oraz jednego z serwisów społecznościowych. pierwsze dni stycznia wskazują, że nasze nadzieje na nowe projekty w polsce nie są płonne – właśnie finalizujemy rozmowy z kolejnym klientem, tym razem z branży budowlanej” – mówi proto.pl agnieszka pelc, account manager, odpowiedzialna za projekty prowadzone w polsce. „nasza obecność w wielkiej brytanii umożliwia nam stosunkowo łatwy dostęp do wielu międzynarodowych brandów, które są zainteresowane działaniami komunikacyjnymi w polsce i mamy zamiar to wykorzystać – dodaje”. (es).
Think Big Comms, agencja działająca od 7 lat na terenie Wielkiej Brytanii i kierująca swoje działania przede wszystkim do polskiej społeczności na Wyspach, odważniej wkracza na rodzimy rynek.
Firma do tej pory specjalizowała się głównie w marketingu etnicznym, dostosowując swoją komunikację do potrzeb głównie brytyjskiej Polonii. Wraz z nowym rokiem wkracza w nowy etap swojej działalności.
„Do tej pory na terenie Polski prowadziliśmy projekty dla nielicznych klientów. Teraz chcemy odważniej zaistnieć na rynku polskim. Pracujmy już dla EURid-u, operatora domeny .eu oraz jednego z serwisów społecznościowych. Pierwsze dni stycznia wskazują, że nasze nadzieje na nowe projekty w Polsce nie są płonne – właśnie finalizujemy rozmowy z kolejnym klientem, tym razem z branży budowlanej” – mówi PRoto.pl Agnieszka Pelc, account manager, odpowiedzialna za projekty prowadzone w Polsce. „Nasza obecność w Wielkiej Brytanii umożliwia nam stosunkowo łatwy dostęp do wielu międzynarodowych brandów, które są zainteresowane działaniami komunikacyjnymi w Polsce i mamy zamiar to wykorzystać – dodaje”. (es)