Adam Kaliszewski

Obecne stanowisko:

Head of Digital Practice w Solski Communications

Head of Digital Practice w agencji Solski Communications. Wcześniej, od września 2012 pracował tam na stanowisku digital strategist. Wcześniej odpowiedzialny za e-PR, nowe media, social media, koordynację pracy zespołów copywriterów i grafików, działów Customer Service i Client Care i szkolenia w serwisie zakupów grupowych MyDeal.pl. Od stycznia do września 2010 roku pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji w Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA, gdzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Związku, zrzeszającego innowacyjne firmy farmaceutyczne działające na rynku polskim.

Wcześniej account manager w agencji Eskadra Publica, zajmujący się PR-em korporacyjnym, relacjami z mediami dla przemysłu farmaceutycznego, sektora finansowego, telekomunikacji oraz organizacji kulturalnych i non-profit. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencjach Codex Media, Neuron i On Board, pracując dla klientów z sektorów: IT, motoryzacyjnego i healthcare. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin