Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Adam Kaliszewski. obecne stanowisko: head of digital practice w solski communications. head of digital practice w agencji solski communications. wcześniej, od września 2012 pracował tam na stanowisku digital strategist. wcześniej odpowiedzialny za e-pr, nowe media, social media, koordynację pracy zespołów copywriterów i grafików, działów customer service i client care i szkolenia w serwisie zakupów grupowych mydeal.pl. od stycznia do września 2010 roku pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji w związku pracodawców innowacyjnych firm farmaceutycznych infarma, gdzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną związku, zrzeszającego innowacyjne firmy farmaceutyczne działające na rynku polskim. wcześniej account manager w agencji eskadra publica, zajmujący się pr-em korporacyjnym, relacjami z mediami dla przemysłu farmaceutycznego, sektora finansowego, telekomunikacji oraz organizacji kulturalnych i non-profit. doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencjach codex media, neuron i on board, pracując dla klientów z sektorów: it, motoryzacyjnego i healthcare. jest absolwentem wydziału dziennikarstwa i nauk politycznych uniwersytetu warszawskiego.

Obecne stanowisko:
Head of Digital Practice w Solski Communications
Head of Digital Practice w agencji Solski Communications. Wcześniej, od września 2012 pracował tam na stanowisku digital strategist. Wcześniej odpowiedzialny za e-PR, nowe media, social media, koordynację pracy zespołów copywriterów i grafików, działów Customer Service i Client Care i szkolenia w serwisie zakupów grupowych MyDeal.pl. Od stycznia do września 2010 roku pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji w Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA, gdzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Związku, zrzeszającego innowacyjne firmy farmaceutyczne działające na rynku polskim.
Wcześniej account manager w agencji Eskadra Publica, zajmujący się PR-em korporacyjnym, relacjami z mediami dla przemysłu farmaceutycznego, sektora finansowego, telekomunikacji oraz organizacji kulturalnych i non-profit. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w agencjach Codex Media, Neuron i On Board, pracując dla klientów z sektorów: IT, motoryzacyjnego i healthcare. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.