Joanna Kalicka-Molin od lipca 2012 kieruje projektami PR w Grupie Rovese. Zarządza m.in działaniami dla marek Opoczno, Cersanit i Meissen.
Wcześniej 9 lat pracowała w branży FMCG. Od 2008 roku w Grupie CEDC odpowiedzialna była za stworzenie strategii działań Public Relations w zakresie komunikacji korporacyjnej, jaki i planów Brand PRu dla takich marek jak Bols, Żubrówka, Grant ‘s czy Jim Beam. Uhonorowana Złotym Spinaczem za kampanię CSR „Alko-casco” dla marki Soplica oraz nagrodą Agape za magazyn wewnętrzny „SHOT CEDC”.
Doświadczenia zawodowe zbierała rozpoczynając karierę w Kompanii Piwowarskiej. W swoim 5-letnim okresie pracy dla organizacji tworzyła działania dotyczące zarówno komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Odpowiadała również za wszystkie projekty dotyczące marek należących do firmy, takich jak: Tyskie, Lech, Żubr, Dębowe czy Redd`s.