Od kwietnia 2013 roku kierownik biura komunikacji korporacyjnej w Polskim LNG.
Od listopada 2011 do października 2012 roku kierownik ds. komunikacji zewnętrznej PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Wcześniej zastępca dyrektora generalnego ds. komunikacji i marketingu, a także dyrektor departamentu komunikacji pracodawców RP.
Zanim związał się z biznesem, pełniąc m.in. funkcje dyrektora marketingu i członka zarządu agencji PR, przez niemal 10 lat pracował w grupie wydawniczej Polskapresse, ostatnio na stanowisku redaktora naczelnego. Praktyk w zakresie opracowywania, wdrażania i ewaluacji strategii komunikacyjnych przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych.
Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze relacji z mediami i spraw publicznych. Autor szkoleń i trener z zakresu komunikacji kryzysowej i zarządzania wizerunkiem. Entuzjasta stosowania mechanizmów rynkowych w walce z marginalizacją – Anioł Ekonomii Społecznej w Programie Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP). Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.