Marta Smyrska

W branży PR od 2000 roku, przez ostatnie pięć lat jako Account Manager w agencji TBWA\PR. Obecnie działa na własny rachunek pod marką SMYRSKA PR. Prowadziła działania PR dla takich klientów jak: Carrefour Polska, Centrum Onkologii, Miasto Stołeczne Warszawa, Panattoni Europe, Wawel SA. Specjalizuje się w komunikacji instytucjonalnej oraz na platformach społecznościowych.

Pomysłodawczyni i współautorka poradnika dla rodziców „Maluch w Warszawie”, wydanego przez Miasto St. Warszawa oraz bloga o polskich książkach i sztuce dla dzieci: www.wielokropek.com.pl. W 2009 r. nominowana do nagrody PRotonów, w 2010 r. wygrała konkurs literacki, organizowany przez Ciszewski PR i PRoto pt. „Jak ograć słowem trudny temat”. Publikowała w „Dobrym Wnętrzu”, „Rzeczpospolitej”, miesięczniku „Podróże” oraz tygodniku „Polityka”.

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin