Monika Walczak - strategia, komunikacja marketingowa, content marketing

Monika Walczak

Obecne stanowisko:

Partner Zarządzający

Monika jest certyfikowanym trenerem i coachem. Prowadzi działalność doradczą w obszarach zarządzania komunikacją marketingową oraz w kształtowania wizerunku przedsiębiorstw. Realizowała projekty m.in. dla PZU SA, GK PGE, Castorama, Statoil czy Orange. Jest członkiem Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Charakterystyczną cechą jej szkoleń jest to, że przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.

Od lat jest związana z polskim rynkiem wydawniczym. Przez blisko pięć lat zarządzała Mediapolis Sp. z o.o., jedną z największych firm content marketingowych w Polsce, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów. Kierowała wieloma projektami mediowymi, pracując
w największych koncernach w Polsce, m.in. Wydawnictwo Bauer („Twój Styl”) oraz Agora S.A. („GW”).
Prowadzi również treningi interpersonalne oraz doradza w rozwijaniu kariery zawodowej.
Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych dot. m.in. personal brandingu, komunikacji i zarządzania.
Pracując jako Senior Consultant w jednej z czołowych firmy typu ‘executive search’, rekrutowała m.in. DANONE, GE BPH SA.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin