.

 

Jak przygotować zgłoszenie na konkurs EB Kreator?

dodano: 
25.01.2018
komentarzy: 
0

Do 2 lutego 2018 roku przyjmowane są zgłoszenia do IV edycji konkursu EB Kreator organizowanego przez GoldenLine. W ramach konkursu firmy mogą zgłaszać projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, które były realizowane w 2017 roku. Do ostatniej edycji zgłoszno ponad 160 projektów.

Poniżej najważniejsze informacje dla osób, które chcą wziąć udział w konkursie EB Kreator:

Jaki jest cel konkursu?

Celem konkursu EB Kreator jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.

Jakie są warunki uczestnictwa?

Uczestnikami konkursu EB Kreator mogą być organizacje, które w okresie od 1 grudnia 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku prowadziły działania employerbrandingowe, których celem było budowanie wizerunku marki pracodawcy oraz rekrutacja pracowników.

W jakich kategoriach mogę zgłosić projekt?

Konkurs odbywa się w następujących kategoriach: Zakładka Kariera, Ogłoszenie Rekrutacyjne, Kampania w Social Media, Akcja Rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne, Wewnętrzna kampania employer branding.

Co powinno zawierać zgłoszenie?

Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać zgłoszenie za pomocą formularza dostępnego na stronie konkursu. W formularzu należy zaznaczyć kategorię, w której uczestnik zgłasza udział oraz podać dane kontaktowe obejmujące adres e-mail, telefon, imię i nazwisko osoby reprezentującej uczestnika, nazwę (firmę) i adres uczestnika. Osoba, która dokonuje zgłoszenia, musi załączyć do formularza pracę konkursową (prezentację) zawierającą opis projektu, czas jego trwania oraz wszelkie materiały związane z realizacją, m.in.: kreacje graficzne, dokumentacje graficzne działań, screeny, filmy, zdjęcia, copy, linki, dowodówki, materiały PR oraz przygotowany przez uczestnika krótki opis kampanii pozwalający ocenić sposób jej przeprowadzenia itp.

Jak opisać projekt?

Projekty w poszczególnych kategoriach powinny zostać opisane następującymi miernikami:

Zakładka Kariera. Prezentacja powinna zawierać: cele i założenia Zakładki Kariera oraz mierniki sukcesu (KPI), okres pojawienia się Zakładki online oraz adres online Zakładki, podsumowanie: osiągnięte wyniki (statystyki) vs założenia.

Ogłoszenie Rekrutacyjne. Prezentacja powinna zawierać: opis wyzwania, które stało przed firmą, cele ogłoszenia i mierniki sukcesu (KPI), okres wykorzystania ogłoszenia, opis grupy docelowej, opis wykorzystania ogłoszenia z podaniem kanałów, podsumowanie: osiągnięte wyniki (statystyki) vs założenia.

Kampania w Social Media. Prezentacja powinna zawierać: opis wyzwania, które stało przed firmą, cele kampanii, czas jej trwania, opis grupy docelowej, opis koncepcji kampanii, w tym mierników sukcesu (KPI), materiały z akcji (np. kreacje reklam, screeny, linki do materiałów jeżeli są online), opis wykorzystanych kanałów social media, podsumowanie kampanii: osiągnięte wyniki (statystyki) vs założenia.

Akcja Rekrutacyjna. Prezentacja powinna zawierać: opis wyzwania, które stało przed firmą, cele i czas trwania akcji, opis grupy docelowej, opis koncepcji akcji, w tym mierników sukcesu (KPI), materiały z akcji (np. kreacje reklam, zdjęcia, linki do materiałów jeżeli są online), opis wykorzystanych kanałów komunikacji, podsumowanie akcji: osiągnięte wyniki (statystyki) vs założenia.

Kampania employer branding. Prezentacja powinna zawierać: opis wyzwania, które stało przed firmą, cele i czas trwania kampanii, opis grupy docelowej, opis koncepcji kampanii, w tym mierników sukcesu (KPI), wykorzystane materiały promocyjne (np. kreacje reklam, linki do materiałów jeżeli są online), opis wykorzystanych kanałów komunikacji, podsumowanie kampanii: osiągnięte wyniki (statystyki) vs założenia.

Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne. Prezentacja powinna zawierać: cele wideo i mierniki sukcesu (KPI), czas trwania kampanii z jego wykorzystaniem, opis grupy docelowej, opis koncepcji kampanii, podsumowanie: osiągnięte wyniki (statystyki) vs założenia.

Wewnętrzna kampania employer branding. Prezentacja powinna zawierać: opis wyzwania, które stało przed firmą, cele i czas trwania kampanii, opis grupy docelowej, opis koncepcji kampanii, w tym mierników sukcesu (KPI), wykorzystane materiały promocyjne (np. kreacje reklam, linki do materiałów jeżeli są online), opis wykorzystanych kanałów komunikacji, podsumowanie kampanii: osiągnięte wyniki (statystyki) vs założenia.

Do kiedy mogę przesłać zgłoszenie?

Zgłoszenie należy przesłać za pomocą formularza dostępnego na stronie konkursu do dnia 2 lutego 2018 roku do godziny 23:59.

Czy udział w konkursie jest płatny?

Udział w konkursie jest bezpłatny na każdym etapie.

Ile zgłoszeń mogę przesłać?

Każdy z uczestników może w ramach konkursu przesłać dowolną liczbę zgłoszeń za pomocą formularza.

W jaki sposób zostaną wyłonieni zwycięzcy?

Zwycięzców wyłoni jury, którego skład można sprawdzić tutaj. Po otrzymaniu zgłoszeń i zapoznaniu z nimi jury przystąpi do oceny wg. skali punktowej. Suma punktów da końcowy wynik dla każdego z Uczestników. Jury wyłania w każdej kategorii zwycięzcę i trzech wyróżnionych. Ma prawo także przyznać specjalne wyróżnienie – Nagrodę Jury.

Jak dowiem się o wynikach?

Ogłoszenie wyników Konkursu oraz oficjalne wręczenie statuetek zwycięzcom nastąpi podczas uroczystej gali. O dacie, miejscu i godzinie uroczystości uczestnicy Konkursu zostaną poinformowani ze stosownym wyprzedzeniem za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez uczestnika w formularzu.

Co jest nagrodą w konkursie?

Nagrodą w Konkursie jest tytuł „EB Kreatora 2017”, którym zwycięzca może się posługiwać przez okres 12 miesięcy od dnia uzyskania tytułu, pamiątkowa statuetka oraz udział w Gali.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (jg)

EB Kreator konkurs zgłoszenie

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin