.

Zofia Bugajna-Kasdepke: z Publicis Groupe do RISK Made in Warsaw

dodano: 
14.11.2019
komentarzy: 
0

Zofia Bugajna-Kasdepke w listopadzie 2019 roku dołączyła do zarządu polskiej niezależnej marki odzieżowej RISK Made in Warsaw. Objęła stanowisko wiceprezeski i zajmie się całościowym zarządzaniem marką jako Global Brand Director oraz rozwojem biznesu. Będzie odpowiedzialna m.in. za międzynarodowy rozwój firmy.

Bugajna-Kasdepke będzie nadzorować obszary takie jak: strategia marki, PR i marketing, partnerstwa biznesowe oraz sprzedaż. Docelowo nowa wiceprezeska RISK Made in Warsaw będzie zajmować się również za współpracą z innymi markami. Będzie kierować 28-osobowym zespołem. Jej funkcja została nowo utworzona.  

Poprzednio Bugajna-Kasdepke pracowała w MSL (Publicis Groupe) – od 2015 roku jako Business Developement Manager na region Europy Środkowo-Wschodniej Z agencją była związana przez dziesięć lat. Odpowiadała tam m.in. za ekspansję sieci w regionie, otworzyła biura w Turcji i Czechach, następnie odpowiadała za integrację czeskiego MSL z kupioną przez Publicis Groupe agencją Kindred. Była członkinią zarządu agencji, jako dyrektorka zarządzająca odpowiadała za integrację istniejących wcześniej spółek Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Marketing Sportowy i MSLGROUP Social Hive. Od 2016 do marca 2019 była również Chief Communications Officerem w reklamowo-komunikacyjnej części holdingu Publicis Groupe. Wcześniej kierowała marketingiem w Gemiusie, była też związana z Edelmanem i Euro RSCG. Ma także doświadczenie dziennikarskie, które zdobywała w poznańskich redakcjach Radia Merkury i TVP3.

Od 2017 roku jest członkinią Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz THINKTANK. Doradza Fundacji Liderek Biznesu. Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej prowadziła także zajęcia na SWPS i Uczelni Łazarskiego.

Jej stanowisko w Grupie Publicis zostało zlikwidowane – zadania mają być przeniesione do struktur centralnych w ramach reorganizacji spółki. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin