środa, 9 lipca, 2025
Reklamaspot_imgspot_img

Nowy zespół marketingu i sprzedaży w XPENG Polska

Producent samochodów elektrycznych XPENG rozwija polski zespół...

Sedno – nowa agencja badawczo-strategiczna w ramach Grupy Przestrzeń

Współtwórczyniami agencji są Elżbieta Konopińska-Dudek i Anna Chyl...

Chatboty AI, które same inicjują kontakt? Meta testuje nowe rozwiązanie

Działanie szkolonych botów miałoby opierać się na „wiadomościach przypominających”...

Nowe władze Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Prezeską Katarzyna Borucka

Wybrano członków zarządu oraz rady nadzorczej na lata 2025-2027...

Muzyczne doznania połączone z historią Warmii – zbliża się druga edycja „Musicus Copernicus Frombork Festival”

Podczas wydarzenia do dyspozycji uczestników będzie sześć stref tematycznych, gdzie dowiedzą się więcej na temat regionu...

Martini w nowej odsłonie. Marka chce dotrzeć do młodszych konsumentów

Ruszyła też kampania z brytyjskim aktorem Jonathanem Baileyem...

PKP szuka agencji do opracowania strategii komunikacji

Ofertę należy złożyć do 14 lipca...

Etyka daje nam prawdziwą skuteczność w działaniach PR

Z przewodniczącą KEPR – prof. Moniką Kaczmarek-Śliwińską – rozmawiamy m.in. o tym, czy branży PR potrzebna jest etyka oraz jak będzie działać Komisja Etyki PR...

Jak pro bono zrealizować efektywną inicjatywę społeczną? O kampanii „Gdzie jesteś?” w rozmowie ze strategami z 38Content Communication

Kampania, której inicjatorami są rodzice zaginionego Krzysztofa Dymińskiego, ma szansę przerodzić się w...

Co łączy muzykę i zdrowie? Z firmą Novartis rozmawiamy o zaangażowaniu w Eurowizję

„Chcemy, by promowanie zdrowia mogło towarzyszyć wydarzeniom pełnym radości i zabawy, poprzez pokazywanie pozytywnych skutków, które przynosi dbałość o własny dobrostan” – mówi Aneta Poznańska z Novartis Poland...

Digitalowa droga do smakowych doznań. O budowaniu marki RestaurantWeek

Kulisy promocji festiwalu restauracyjnego i trendy na scenie restauracyjnej omawiają Maciej Żakowski i Marcin Wawrzeń...

Startuje 23. edycja Złotych Spinaczy. Ruszyły zgłoszenia!

Ostateczny termin zgłoszeń upływa 11 września...

Kongres Wiedzy PRoto powraca! Silna marka w cyfrowym świecie – jak budować rozpoznawalność, która wspiera sprzedaż?

Już 8 października porozmawiamy m.in. o tym, jak skutecznie łączyć działania wizerunkowe z celami biznesowymi...

Muzyczne doznania połączone z historią Warmii – zbliża się druga edycja „Musicus Copernicus Frombork Festival”

Podczas wydarzenia do dyspozycji uczestników będzie sześć stref tematycznych, gdzie dowiedzą się więcej na temat regionu...

Znamy nominowanych w konkursie KTR 2025!

Nominacje zdobyły 393 projekty...

Jak wykorzystywać dane w kampaniach programmatic? Zbliża się kolejna edycja konferencji IAB HowTo

Już 25 września 2025 roku odbędzie się kolejna odsłona konferencji IAB HowTo – tym razem poświęcona tematyce reklamy programmatic...
Reklamaspot_imgspot_imgspot_img