Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Lavazza z agencją. producent kawy rozpoczął współpracę z solski burson-marsteller. agencja będzie odpowiedzialna za stałe doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe, zarządzanie relacjami z mediami oraz realizację projektów specjalnych, także w obszarze mediów społecznościowych. współpraca, podjęta w ramach sieci burson-marsteller, koordynowana jest przez biuro agencji w mediolanie i łącznie obejmuje osiemnaście rynków w europie, azji i afryce. za działania na rzecz firmy lavazzy odpowiada zespół pod kierownictwem sabiny figarskiej, szefowej działu brand practice. obsługę w mediach społecznościowych prowadzi z kolei zespół digital pracitce, zarządzany przez adama kaliszewskiego. umowę podpisano do końca grudnia 2016r. z możliwością przedłużenia. (mw).
Producent kawy rozpoczął współpracę z Solski Burson-Marsteller. Agencja będzie odpowiedzialna za stałe doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe, zarządzanie relacjami z mediami oraz realizację projektów specjalnych, także w obszarze mediów społecznościowych.
Współpraca, podjęta w ramach sieci Burson-Marsteller, koordynowana jest przez biuro agencji w Mediolanie i łącznie obejmuje osiemnaście rynków w Europie, Azji i Afryce.
Za działania na rzecz firmy Lavazzy odpowiada zespół pod kierownictwem Sabiny Figarskiej, szefowej działu Brand Practice. Obsługę w mediach społecznościowych prowadzi z kolei zespół Digital Pracitce, zarządzany przez Adama Kaliszewskiego. Umowę podpisano do końca grudnia 2016r. z możliwością przedłużenia. (mw)