Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kolejne zmiany w Monday Group. Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel w roli partnerów. w styczniu 2022 roku monday group poinformowało o kolejnych zmianach w strukturze agencji – utworzono nową, strategiczną funkcję partnerów, którą pełnią aleksandra bobkowska i krzysztof rygiel. pod koniec poprzedniego roku firma przekształciła się w holding i wyodrębniła trzy nowe marki: monday strategy, monday comms i monday digital. partnerzy w monday group mają „mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy”. zarząd będzie konsultował z nimi kierunki rozwoju każdego z brandów czy zespołu agencji przed tym, jak zostaną one poddane dyskusji w gronie szefów poszczególnych działów. ponadto bobkowska w roli partnera zajmie się wizerunkiem monday group, a rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. partnerzy nowe role będą łączyć z dotychczasową pracą na stanowiskach szefów działów brand & corporate i consumer & gaming. aleksandra bobkowska w monday group pracuje od 2015 roku. kieruje w agencji działem brand & corporate. ma 20 lat doświadczenia w projektach pr realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. w swojej karierze pracowała dla takich marek jak cd projekt red (wiedźmin 3: dziki gon), intel, sage (obecnie symfonia), dell technologies czy standard chartered. krzysztof rygiel jest z kolei szefem działu consumer & gaming. to stanowisko obejmuje w agencji od 2017 roku. jego specjalizacją są komunikacja i marketing produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz e-sportu. rygiel pracował dla firm it i producentów gier takich jak m.in. microsoft, intel, lg, asus, huawei, spotify, ea czy blizzard. przed dołączeniem do monday był związany z hill+knowlton strategies. (mb).
W styczniu 2022 roku Monday Group poinformowało o kolejnych zmianach w strukturze agencji – utworzono nową, strategiczną funkcję partnerów, którą pełnią Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel. Pod koniec poprzedniego roku firma przekształciła się w holding i wyodrębniła trzy nowe marki: Monday Strategy, Monday Comms i Monday Digital.
Partnerzy w Monday Group mają „mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy”. Zarząd będzie konsultował z nimi kierunki rozwoju każdego z brandów czy zespołu agencji przed tym, jak zostaną one poddane dyskusji w gronie szefów poszczególnych działów. Ponadto Bobkowska w roli partnera zajmie się wizerunkiem Monday Group, a Rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. Partnerzy nowe role będą łączyć z dotychczasową pracą na stanowiskach szefów działów Brand & Corporate i Consumer & Gaming
Aleksandra Bobkowska w Monday Group pracuje od 2015 roku. Kieruje w agencji działem Brand & Corporate. Ma 20 lat doświadczenia w projektach PR realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. W swojej karierze pracowała dla takich marek jak CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon), Intel, Sage (obecnie Symfonia), DELL Technologies czy Standard Chartered.
Krzysztof Rygiel jest z kolei szefem działu Consumer & Gaming. To stanowisko obejmuje w agencji od 2017 roku. Jego specjalizacją są komunikacja i marketing produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz e-sportu. Rygiel pracował dla firm IT i producentów gier takich jak m.in. Microsoft, Intel, LG, ASUS, Huawei, Spotify, EA czy Blizzard. Przed dołączeniem do Monday był związany z Hill+Knowlton Strategies. (mb)