Kolejne zmiany w Monday Group. Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel w roli partnerów

dodano: 
01.02.2022
komentarzy: 
0

W styczniu 2022 roku Monday Group poinformowało o kolejnych zmianach w strukturze agencji – utworzono nową, strategiczną funkcję partnerów, którą pełnią Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel. Pod koniec poprzedniego roku firma przekształciła się w holding i wyodrębniła trzy nowe marki: Monday Strategy, Monday Comms i Monday Digital.

Partnerzy w Monday Group mają „mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy”. Zarząd będzie konsultował z nimi kierunki rozwoju każdego z brandów czy zespołu agencji przed tym, jak zostaną one poddane dyskusji w gronie szefów poszczególnych działów. Ponadto Bobkowska w roli partnera zajmie się wizerunkiem Monday Group, a Rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. Partnerzy nowe role będą łączyć z dotychczasową pracą na stanowiskach szefów działów Brand & Corporate i Consumer & Gaming

Aleksandra Bobkowska w Monday Group pracuje od 2015 roku. Kieruje w agencji działem Brand & Corporate. Ma 20 lat doświadczenia w projektach PR realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. W swojej karierze pracowała dla takich marek jak CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon), Intel, Sage (obecnie Symfonia), DELL Technologies czy Standard Chartered.

Krzysztof Rygiel jest z kolei szefem działu Consumer & Gaming. To stanowisko obejmuje w agencji od 2017 roku. Jego specjalizacją są komunikacja i marketing produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz e-sportu. Rygiel pracował dla firm IT i producentów gier takich jak m.in. Microsoft, Intel, LG, ASUS, Huawei, Spotify, EA czy Blizzard. Przed dołączeniem do Monday był związany z Hill+Knowlton Strategies. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin