Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Cztery nowe osoby w agencji 24/7Communication. w czerwcu 2023 roku 24/7communication poinformowało o czterech nowych osobach, które dołączyły do zespołu firmy. zasiliły one działy tech b2b & b2c oraz food & agriculture. przemysław panek objął stanowisko account managera w dziale tech b2c & b2b. ma siedem lat doświadczenia, które zdobywał, pracując dla branż: fmcg, energetycznej oraz automotive i technologicznej. związany był m.in. z pr calling i msl. przez ostatnie dwa lata doradzał klientom z branży technologicznej. jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalizacją marketingu politycznego i strategicznego zarządzania marką. przemysław panek. ewa maruszak pełni w agencji funkcję senior account executive’a. w nowej roli jest odpowiedzialna za planowanie i koordynowanie projektów oraz kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej w obszarze tech b2b&b2c. przed dołączeniem do 24/7communication zdobywała doświadczenie podczas pracy po stronie klienta oraz w agencji havas pr warsaw. ukończyła kierunek pr i marketing medialny na wydziale dziennikarstwa uniwersytetu warszawskiego. ewa maruszak. jan balicki został senior account executive’em i dołączył do zespołu specjalizującego się w działaniach dla firm z sektora tech b2b & b2c. ma kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji dla globalnych marek z branży technologicznej, takich jak philips, netatmo czy teufel. balicki zdobywał doświadczenie w agencji sarota pr oraz w firmie z branży grzewczej heat decor. jan balicki. paulina rotuska jako account executive od marca 2023 roku realizuje projekty dla klientów z branży food & agriculture. prowadzi działania w obszarze komunikacji marki, a także wspiera zespół w zakresie influencer i event marketingu. ukończyła studia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna ze specjalizacją pr i marketing medialny. doświadczenie zdobywała, pracując dla klientów z branży nieruchomości, imprez biegowych oraz kampanii społecznych w agencji partner of promotion. paulina rotuska. (bs).
W czerwcu 2023 roku 24/7Communication poinformowało o czterech nowych osobach, które dołączyły do zespołu firmy. Zasiliły one działy Tech B2B & B2C oraz Food & Agriculture.
Przemysław Panek objął stanowisko Account Managera w dziale Tech B2C & B2B. Ma siedem lat doświadczenia, które zdobywał, pracując dla branż: FMCG, energetycznej oraz automotive i technologicznej. Związany był m.in. z PR Calling i MSL. Przez ostatnie dwa lata doradzał klientom z branży technologicznej. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalizacją marketingu politycznego i strategicznego zarządzania marką.

Przemysław Panek
Ewa Maruszak pełni w agencji funkcję Senior Account Executive’a. W nowej roli jest odpowiedzialna za planowanie i koordynowanie projektów oraz kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej w obszarze Tech B2B&B2C. Przed dołączeniem do 24/7Communication zdobywała doświadczenie podczas pracy po stronie klienta oraz w agencji Havas PR Warsaw. Ukończyła kierunek PR i marketing medialny na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ewa Maruszak
Jan Balicki został Senior Account Executive’em i dołączył do zespołu specjalizującego się w działaniach dla firm z sektora Tech B2B & B2C. Ma kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji dla globalnych marek z branży technologicznej, takich jak Philips, Netatmo czy Teufel. Balicki zdobywał doświadczenie w agencji Sarota PR oraz w firmie z branży grzewczej Heat Decor.

Jan Balicki
Paulina Rotuska jako Account Executive od marca 2023 roku realizuje projekty dla klientów z branży Food & Agriculture. Prowadzi działania w obszarze komunikacji marki, a także wspiera zespół w zakresie influencer i event marketingu. Ukończyła studia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna ze specjalizacją PR i marketing medialny. Doświadczenie zdobywała, pracując dla klientów z branży nieruchomości, imprez biegowych oraz kampanii społecznych w agencji Partner of Promotion.

Paulina Rotuska
(bs)