Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Marcin Hinz szefem marketingu w Polregio. 9 września 2024 roku marcin hinz objął stanowisko chief marketing officera w polregio. przedsiębiorstwo poinformowało, że dla lepszej koordynacji działań służących wizerunkowi firmy do dotychczasowego biura marketingu i promocji został włączony także wydział odpowiedzialny za komunikację. hinz jako dyrektor biura będzie odpowiadał za całość działań marketingowych, promocyjnych, a także komunikacyjnych. hinz od blisko dekady działa w obszarze badań marketingowych. ostatnio jako head of qual tworzył i rozwijał pion badań jakościowych w polskim oddziale międzynarodowej grupy badawczej opinionway. wcześniej pracował m.in. jako senior research manager i public affairs officer w ipsos polska. ponadto hinz jest autorem tekstów na temat badań i kultury publikowanych m.in. w „gazecie wyborczej”, marketingu przy kawie czy oko.press. od 2024 roku jest także członkiem zarządu polskiego towarzystwa badania rynku i opinii, a od 2022 roku członkiem rady programowej 1. festiwalu insightów i innowacji insummit oraz rady fundacji europejski instytut strategii. hinz jest także współpracownikiem międzynarodowego instytutu społeczeństwa obywatelskiego (miso). wcześniej przez kilka lat związany był z sektorem kultury, w tym jako doradca ministra kultury. z wykształcenia hinz jest antropologiem kulturowym, a ponadto studiował także polonistykę na uniwersytecie warszawskim. ukończył także studia magisterskie na kierunku badania społeczne i rynkowe w praktyce w collegium civitas. do tej pory funkcję cmo w polregio pełniła sylwia szyszkowska. (kn).
9 września 2024 roku Marcin Hinz objął stanowisko Chief Marketing Officera w Polregio.
Przedsiębiorstwo poinformowało, że dla lepszej koordynacji działań służących wizerunkowi firmy do dotychczasowego biura marketingu i promocji został włączony także wydział odpowiedzialny za komunikację. Hinz jako dyrektor biura będzie odpowiadał za całość działań marketingowych, promocyjnych, a także komunikacyjnych.
Hinz od blisko dekady działa w obszarze badań marketingowych. Ostatnio jako Head of Qual tworzył i rozwijał pion badań jakościowych w polskim oddziale międzynarodowej grupy badawczej OpinionWay. Wcześniej pracował m.in. jako Senior Research Manager i Public Affairs Officer w Ipsos Polska.
Ponadto Hinz jest autorem tekstów na temat badań i kultury publikowanych m.in. w „Gazecie Wyborczej”, Marketingu przy Kawie czy Oko.press. Od 2024 roku jest także członkiem zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii, a od 2022 roku członkiem Rady Programowej 1. Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT oraz Rady Fundacji Europejski Instytut Strategii. Hinz jest także współpracownikiem Międzynarodowego Instytutu Społeczeństwa Obywatelskiego (MISO).
Wcześniej przez kilka lat związany był z sektorem kultury, w tym jako doradca ministra kultury. Z wykształcenia Hinz jest antropologiem kulturowym, a ponadto studiował także polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył także studia magisterskie na kierunku badania społeczne i rynkowe w praktyce w Collegium Civitas.
Do tej pory funkcję CMO w Polregio pełniła Sylwia Szyszkowska. (kn)