poniedziałek, 7 października, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryAnna Więckowska szefową marketingu w Bonnier Business Polska

Anna Więckowska szefową marketingu w Bonnier Business Polska

Bonnier Business Polska wzmacnia działania marketingowe. Od października 2024 roku wydawnictwo ma nową szefową oraz menadżerkę ds. marketingu rozwoju cyfrowego.

Stanowisku Chief Marketing Officera objęła Anna Więckowska, która pokieruje pracami departamentu marketingu wydawcy „Pulsu Biznesu”.

„Kluczowe tematy, na których skupię się w pierwszej kolejności, to budowanie i realizacja strategii marketingowej »Pulsu Biznesu« i serwisu Bankier.pl oraz pozostałych serwisów Grupy Bonnier. Oczywiście dodatkowe obszary, które będą miały wielką atencję, to zarządzanie komunikacją marketingową produktów cyfrowych, pozyskanie i utrzymanie użytkowników, UX oraz realizacja projektów wspierających rozwój biznesu” – zapowiada nowa CMO.

Anna Więckowska to menedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji. Dotychczas, przez dziewięć lat, była związana z Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio pełniła tam funkcję Head of Digital Verticals & Lifestyle Marketing. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach reklamowych (DDB Warszawa, Havas czy JWT) oraz u medialnych wydawców, takich jak Grupa ZPR.

Do zespołu „Pulsu Biznesu” dołącza także Adrianna Szwangruber, która obejmie stanowisko Digital Growth Marketing Managerki.

Szwangruber ostatnio także była związana z RASP, gdzie pełniła funkcję Product Manager Digital Verticals. Zarządzała projektami z tego obszaru, zajmowała się tworzeniem i realizacją planów, rozwojem produktów dotyczących leadów finansowych i afiliacji, a także monitorowaniem i nadzorowaniem współpracy z klientami i partnerami. Wcześniej w RASP odpowiadała za realizacją projektów specjalnych z obszaru content marketingu w serwisie NOIZZ oraz za strategię wizerunkową dla marek RASP w obszarze patronatów medialnych.

Pracowała też m.in. w MMC Polska, gdzie rozwijała kompetencje marketingowe i public relations. Do jednego z jej głównych zadań należały pozyskiwanie i opieka nad patronami medialnymi flagowych projektów firmy.

„Puls Biznesu” komunikuje jednocześnie wprowadzenie nowej oferty podcastów, które mają być dostępne dla odbiorców od października. Co więcej, do redakcji dołączyło w ostatnim czasie czterech dziennikarzy: Łukasz Rawa, Jacek Perzyński, Gabriel Chrostowski i Marcin Dobrowolski.

Za działania marketingowe Bonniera wcześniej odpowiadała Karolina Kowalska, dyrektorka ds. marketingu i PR. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj