Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Daj z siebie 1,5%” – zachęca Fundacja Rak’n’Roll w nowej odsłonie kampanii. w marcu 2025 roku wystartowała kolejna edycja kampanii „daj z siebie 1,5%”. fundacja rak’n’roll z pomocą inicjatywy zachęca do przekazania swojego 1,5% podatku na rzecz jej podopiecznych. pierwsza odsłona akcji „daj z siebie 1,5%” ruszyła w 2024 roku. hasło przewodnie kampanii opiera się na kulturowej obsesji na punkcie „dawania z siebie 100%”. pomysłodawcy inicjatywy przekonują, że aby pomóc, nie trzeba być na pełnych obrotach – wystarczy 1,5%. czytaj też: piwem w chorobę. „nie ma rak’n’rolla bez procentów”. hasło tegorocznej edycji zostało wzbogacone o stwierdzenie „prosty gest, a jak pomaga”. w komunikacie wizualnym pojawił się natomiast o zwielokrotniony gest małego palca, który ma symbolizować niewielkie, ale znaczące wsparcie. komunikacja fundacji rak’nroll, jak w przypadku pozostałych akcji, koncentruje się na ukazywaniu siły i wzmocnienia, jednocześnie unikając eksponowania bólu i cierpienia. w ramach inicjatywy powstał specjalny spot. wideo zostało stworzone przez papaya films, a wyreżyserowane przez daniela jaroszka. postprodukcją zajęło się vein postproduction. zdjęcia do spotu zrealizowała paulina kowol. źródło: youtube.com/raknroll1. „1,5% podatku to energia, której używamy do pomagania – i to dosłownie, bo to właśnie 1,5% jest podstawą finansowania naszych działań pomocowych. w 2024 roku z pomocy rak’n’rolla skorzystało niemal 75 tys. osób! pomagamy wyjść z raka, otrząsnąć się i odważnie iść dalej. działamy na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień” – komentuje łukasz kościuczuk z fundacji rak’n’roll. czytaj też: „zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”. kampania fundacji rak’n’roll i siepomaga.pl. działania związane z kampanią zostały przygotowane przez agencje należące do publicis groupe, w tym saatchi & saatchi, zenith oraz prodigious. saatchi & saatchi odpowiada za strategię, koncept kreatywny, nadzór produkcyjny oraz koordynację prac, zenith – strategiczne planowanie i zakup mediów, prodigious – za udźwiękowienie. kampania potrwa do końca kwietnia 2025 roku. inicjatywa jest promowana za pomocą 60-sekundowego hero video, krótszych form filmowych oraz materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych. akcja jest prowadzona w internecie, w social mediach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. do zaplanowanych działań należą także dodatkowe aktywacje pr oraz współpraca z influencerami. (ao).
W marcu 2025 roku wystartowała kolejna edycja kampanii „Daj z siebie 1,5%”. Fundacja Rak’n’Roll z pomocą inicjatywy zachęca do przekazania swojego 1,5% podatku na rzecz jej podopiecznych.
Pierwsza odsłona akcji „Daj z siebie 1,5%” ruszyła w 2024 roku. Hasło przewodnie kampanii opiera się na kulturowej obsesji na punkcie „dawania z siebie 100%”. Pomysłodawcy inicjatywy przekonują, że aby pomóc, nie trzeba być na pełnych obrotach – wystarczy 1,5%.
Hasło tegorocznej edycji zostało wzbogacone o stwierdzenie „Prosty gest, a jak pomaga”. W komunikacie wizualnym pojawił się natomiast o zwielokrotniony gest małego palca, który ma symbolizować niewielkie, ale znaczące wsparcie. Komunikacja Fundacji Rak’nRoll, jak w przypadku pozostałych akcji, koncentruje się na ukazywaniu siły i wzmocnienia, jednocześnie unikając eksponowania bólu i cierpienia.
W ramach inicjatywy powstał specjalny spot. Wideo zostało stworzone przez Papaya Films, a wyreżyserowane przez Daniela Jaroszka. Postprodukcją zajęło się Vein Postproduction. Zdjęcia do spotu zrealizowała Paulina Kowol.
Źródło: youtube.com/RaknRoll1
„1,5% podatku to energia, której używamy do pomagania – i to dosłownie, bo to właśnie 1,5% jest podstawą finansowania naszych działań pomocowych. W 2024 roku z pomocy Rak’n’Rolla skorzystało niemal 75 tys. osób! Pomagamy wyjść z raka, otrząsnąć się i odważnie iść dalej. Działamy na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień” – komentuje Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll.
Działania związane z kampanią zostały przygotowane przez agencje należące do Publicis Groupe, w tym Saatchi & Saatchi, Zenith oraz Prodigious. Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię, koncept kreatywny, nadzór produkcyjny oraz koordynację prac, Zenith – strategiczne planowanie i zakup mediów, Prodigious – za udźwiękowienie.
Kampania potrwa do końca kwietnia 2025 roku. Inicjatywa jest promowana za pomocą 60-sekundowego hero video, krótszych form filmowych oraz materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych. Akcja jest prowadzona w internecie, w social mediach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Do zaplanowanych działań należą także dodatkowe aktywacje PR oraz współpraca z influencerami. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Daj z siebie 1,5%” – zachęca Fundacja Rak’n’Roll w nowej odsłonie kampanii. w marcu 2025 roku wystartowała kolejna edycja kampanii „daj z siebie 1,5%”. fundacja rak’n’roll z pomocą inicjatywy zachęca do przekazania swojego 1,5% podatku na rzecz jej podopiecznych. pierwsza odsłona akcji „daj z siebie 1,5%” ruszyła w 2024 roku. hasło przewodnie kampanii opiera się na kulturowej obsesji na punkcie „dawania z siebie 100%”. pomysłodawcy inicjatywy przekonują, że aby pomóc, nie trzeba być na pełnych obrotach – wystarczy 1,5%. czytaj też: piwem w chorobę. „nie ma rak’n’rolla bez procentów”. hasło tegorocznej edycji zostało wzbogacone o stwierdzenie „prosty gest, a jak pomaga”. w komunikacie wizualnym pojawił się natomiast o zwielokrotniony gest małego palca, który ma symbolizować niewielkie, ale znaczące wsparcie. komunikacja fundacji rak’nroll, jak w przypadku pozostałych akcji, koncentruje się na ukazywaniu siły i wzmocnienia, jednocześnie unikając eksponowania bólu i cierpienia. w ramach inicjatywy powstał specjalny spot. wideo zostało stworzone przez papaya films, a wyreżyserowane przez daniela jaroszka. postprodukcją zajęło się vein postproduction. zdjęcia do spotu zrealizowała paulina kowol. źródło: youtube.com/raknroll1. „1,5% podatku to energia, której używamy do pomagania – i to dosłownie, bo to właśnie 1,5% jest podstawą finansowania naszych działań pomocowych. w 2024 roku z pomocy rak’n’rolla skorzystało niemal 75 tys. osób! pomagamy wyjść z raka, otrząsnąć się i odważnie iść dalej. działamy na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień” – komentuje łukasz kościuczuk z fundacji rak’n’roll. czytaj też: „zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”. kampania fundacji rak’n’roll i siepomaga.pl. działania związane z kampanią zostały przygotowane przez agencje należące do publicis groupe, w tym saatchi & saatchi, zenith oraz prodigious. saatchi & saatchi odpowiada za strategię, koncept kreatywny, nadzór produkcyjny oraz koordynację prac, zenith – strategiczne planowanie i zakup mediów, prodigious – za udźwiękowienie. kampania potrwa do końca kwietnia 2025 roku. inicjatywa jest promowana za pomocą 60-sekundowego hero video, krótszych form filmowych oraz materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych. akcja jest prowadzona w internecie, w social mediach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. do zaplanowanych działań należą także dodatkowe aktywacje pr oraz współpraca z influencerami. (ao).