Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polskie projekty nagrodzone SABRE Awards EMEA 2025. Wśród zwycięzców VeloBank oraz projekty SEC Newgate CEE i Lighthouse. nagrody sabre awards emea, doceniające marki za kształtowanie silnego wizerunku i realizację angażujących kampanii komunikacyjnych, przyznawane są od ponad 40 lat przez provoke media. tegorocznych zwycięzców ogłoszono 2 kwietnia 2025 roku podczas gali „the brewery” w londynie. wśród nagrodzonych projektów z polski znalazły się te przygotowane przez velobank i zoom bsc, sec newgate cee i lighthouse. velobank wraz z agencją zoom bsc otrzymały statuetkę diamond sabre awards w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży pr i komunikacji marketingowej za kampanię walentynkową. projekt zdobył nagrodę główną w kategorii superior achievement in research and planning za kampanię promująca produkty banku w czasie walentynek. jest to nagroda przyznawana za osiągnięcia w dziedzinie badań i planowania. w regionalnej kategorii the baltic, czyli dla kampanii zgłaszanych przez kraje bałtyckie, nagrodę sabre otrzymała agencja sec newgate cee za kampanię dla tvn warner bros. discovery na rzecz wolnych mediów. nominowane w tej kategorii były także dwa inne projekty z polski – kampania havas pr dla max premium burgers oraz inicjatywa „zadbaj o to, co jest w środku” zrealizowana przez agencję albo albo dla answear.com. w kategorii capital markets communications nagrodzono lpp i lighthouse za kampanię „lpp vs hdr: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu”. projekt zdobył także trzy złote spinacze w 2024 roku. więcej o projekcie w wywiadzie: jak zażegnać kryzys i odbudować zaufanie inwestorów? z jarosławem bańdą o sprawie lpp. w finale tegorocznej rywalizacji w kategorii capital markets communications projekt lpp i lighthouse konkurował z kampanią velobanku relacjonującą transformację banku zwieńczoną pozyskaniem amerykańskiego inwestora. z listą wszystkich nominowanych projektów z polski można zapoznać się tutaj. (kn).
Nagrody SABRE Awards EMEA, doceniające marki za kształtowanie silnego wizerunku i realizację angażujących kampanii komunikacyjnych, przyznawane są od ponad 40 lat przez PRovoke Media. Tegorocznych zwycięzców ogłoszono 2 kwietnia 2025 roku podczas gali „The Brewery” w Londynie. Wśród nagrodzonych projektów z Polski znalazły się te przygotowane przez VeloBank i Zoom bsc, SEC Newgate CEE i Lighthouse.
VeloBank wraz z agencją Zoom bsc otrzymały statuetkę Diamond SABRE Awards w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży PR i komunikacji marketingowej za kampanię walentynkową. Projekt zdobył nagrodę główną w kategorii Superior Achievement in Research and Planning za kampanię promująca produkty banku w czasie walentynek. Jest to nagroda przyznawana za osiągnięcia w dziedzinie badań i planowania.
W regionalnej kategorii The Baltic, czyli dla kampanii zgłaszanych przez kraje bałtyckie, nagrodę SABRE otrzymała agencja SEC Newgate CEE za kampanię dla TVN Warner Bros. Discovery na rzecz wolnych mediów. Nominowane w tej kategorii były także dwa inne projekty z Polski – kampania Havas PR dla MAX Premium Burgers oraz inicjatywa „Zadbaj o to, co jest w środku” zrealizowana przez agencję Albo albo dla Answear.com.
W kategorii Capital Markets Communications nagrodzono LPP i Lighthouse za kampanię „LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu”. Projekt zdobył także trzy Złote Spinacze w 2024 roku.
Więcej o projekcie w wywiadzie: Jak zażegnać kryzys i odbudować zaufanie inwestorów? Z Jarosławem Bańdą o sprawie LPP
W finale tegorocznej rywalizacji w kategorii Capital Markets Communications projekt LPP i Lighthouse konkurował z kampanią VeloBanku relacjonującą transformację banku zwieńczoną pozyskaniem amerykańskiego inwestora.
Z listą wszystkich nominowanych projektów z Polski można zapoznać się tutaj. (kn)