Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ministerstwo Klimatu i Środowiska szuka agencji do kampanii w internecie. 12 maja 2025 roku ministerstwo klimatu i środowiska ogłosiło przetarg. resort szuka agencji, która zajmie się przygotowaniem i obsługą emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w internecie. jak przekazuje mkiś, działania mają obejmować obsługę emisji akcji informacyjnych i promocyjnych w wyszukiwarce google, w tym reklamy w sieci reklamowej google’a, reklamy graficzne i remarketing, a także na facebooku, instagramie i x. kampanie mają być emitowane z wykorzystaniem profili zarządzanych przez ministerstwo klimatu i środowiska. resort planuje realizację maksymalnie pięciu akcji. kampanie mają na celu m.in. pokazanie efektów i korzyści, jakie przyniosły mieszkańcom polski inwestycje realizowane ze środków unijnych, informowanie o możliwych naborach, prezentowanie pozytywnych przykładów zmian, jakie dokonały się dzięki wsparciu funduszy europejskich, informowanie potencjalnych beneficjentów o ofercie finansowej w ramach programu feniks i fe pw, a także zwiększenie świadomości grupy docelowej na temat marki fundusze europejskie, feniks i fe pw. ministerstwo klimatu i środowiska wymaga, aby wybrana agencja miała doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu kampanii informacyjnych lub promocyjnych, na które składały się działania w internecie z wykorzystaniem co najmniej google ads lub facebook ads. działania mają zostać zrealizowane w terminie do 28 listopada 2025 roku. kryteria, według których będą ocenianie projekty, to cena, dodatkowe doświadczenie kierownika projektu oraz liczba zatrudnionych osób z niepełnosprawnością, skierowanych do realizacji zamówienia. oferty można składać do 22 maja 2025 roku do godziny 11:00. więcej informacji na temat przetargu można znaleźć na stronie. (ao).
12 maja 2025 roku Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło przetarg. Resort szuka agencji, która zajmie się przygotowaniem i obsługą emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w internecie.
Jak przekazuje MKiŚ, działania mają obejmować obsługę emisji akcji informacyjnych i promocyjnych w wyszukiwarce Google, w tym reklamy w sieci reklamowej Google’a, reklamy graficzne i remarketing, a także na Facebooku, Instagramie i X. Kampanie mają być emitowane z wykorzystaniem profili zarządzanych przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Resort planuje realizację maksymalnie pięciu akcji.
Kampanie mają na celu m.in. pokazanie efektów i korzyści, jakie przyniosły mieszkańcom Polski inwestycje realizowane ze środków unijnych, informowanie o możliwych naborach, prezentowanie pozytywnych przykładów zmian, jakie dokonały się dzięki wsparciu funduszy europejskich, informowanie potencjalnych beneficjentów o ofercie finansowej w ramach programu FEnIKS i FE PW, a także zwiększenie świadomości grupy docelowej na temat marki Fundusze Europejskie, FEnIKS i FE PW.
Ministerstwo Klimatu i Środowiska wymaga, aby wybrana agencja miała doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu kampanii informacyjnych lub promocyjnych, na które składały się działania w internecie z wykorzystaniem co najmniej Google Ads lub Facebook Ads.
Działania mają zostać zrealizowane w terminie do 28 listopada 2025 roku.
Kryteria, według których będą ocenianie projekty, to cena, dodatkowe doświadczenie kierownika projektu oraz liczba zatrudnionych osób z niepełnosprawnością, skierowanych do realizacji zamówienia.
Oferty można składać do 22 maja 2025 roku do godziny 11:00.
Więcej informacji na temat przetargu można znaleźć na stronie. (ao)