wtorek, 24 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościW Bluerank utworzono dział marketingu medycznego

W Bluerank utworzono dział marketingu medycznego

Agencja marketingu internetowego Bluerank poinformowała o utworzeniu nowego interdyscyplinarnego zespołu skupionego wokół branży medycznej. Dział Bluerank Healthcare, który działa od początku 2025 roku, wspiera firmy z sektora opieki zdrowotnej w działaniach digitalmarketingowych.

Jak informuje agencja, nowy dział powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby w sektorze opieki zdrowotnej oraz coraz bardziej złożone regulacje prawne w tym zakresie. Bluerank Healthcare ma łączyć skuteczne strategie marketingowe z rzetelną wiedzą merytoryczną.

„Współpraca z podmiotami medycznymi wymaga nie tylko aktualnej wiedzy marketingowej i znajomości narzędzi digitalowych, lecz także wysokich standardów etycznych i zgodności z bieżącymi przepisami prawa dotyczącymi reklamy w branży medycznej. Dlatego na początku roku utworzyliśmy zespół interdyscyplinarny składający się z ekspertów łączących kompetencje marketingowe z doświadczeniem medycznym” – wyjaśnia Agnieszka Węglewska, Digital Growth Managerka w Bluerank Healthcare.

Bluerank Healthcare składa się z zespołu ekspertów, którzy od lat specjalizują się we współpracy z markami z obszaru ochrony zdrowia. Ponadto ściśle współpracuje on z pozostałymi działami agencji, aby umożliwić całościową obsługę projektów także w zakresie strategii, kreacji, media buying, programmatic oraz technologii. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj