Meta udostępnia nowy wskaźnik Opportunity Score. Firma chce w ten sposób poprawić skuteczność kampanii reklamowych prowadzonych na platformach – informuje socialmediatoday.com.
Opportunity Score to oparte na sztucznej inteligencji rekomendacje od Mety, które mają wpłynąć na poprawę efektywności reklam. Narzędzie pozwala ocenić skuteczność prowadzonych działań marketingowych w skali 0-100 punktów, a następnie przekazuje rekomendacje na temat konfiguracji kampanii, które mogą pomóc w optymalizacji wyników – czytamy.
Jak dowiadujemy się, po fazie testów Meta udostępnia teraz nową funkcję większej liczbie reklamodawców. Powiadomienia o rekomendacjach pojawiają się w Managerze Reklam.
Wyświetl w Threads
Źródło: threads.com/jonahmanzano
Meta informuje, że Opportunity Score podpowiada, co użytkownik może zrobić, aby w zaledwie kilku krokach poprawić wydajność reklam.
Czytaj też: Meta ogłasza zmiany na platformach. Pojawią się nowe rozwiązania dla twórców i marek
Jak czytamy, rekomendacje przekazywane marketerom obejmują nie tylko porady ze skutecznymi rozwiązaniami, lecz także wskazują na popełnione błędy, takie jak chociażby nieprawidłowe formatowanie, brakujące informacje czy naruszenie zasad. Firma podkreśla, że ostateczny wynik skuteczności kampanii jest zależny od liczby zastosowanych rekomendacji. (kn)
Źródło: socialmediatoday.com, Meta Expands Access to Opportunity Score To Help Improve Campaign Performance, Andrew Hutchinson, 11.05.2025