Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Sigma Bis zmienia nazwę na Re58. działająca od 2019 roku agencja mediowa sigma bis, należąca do spółek państwowych orlen i pzu, będzie teraz funkcjonować pod nazwą re58. zmiana identyfikacji wizualnej i komunikacji ma odzwierciedlać nową strategię rozwoju firmy – informuje press.pl. jak dowiadujemy się, agencja przekształca swój model biznesowy. firma z początkiem 2025 roku uprościła działy zakupu mediów, strategii i doradztwa, a także kreacji oraz mediów społecznościowych. w marcu połączono także działy programatyczny i performance. w ostatnim czasie firma wprowadziła również m.in. nowy model planowania sponsoringu sportowego oraz zaczęła na większą skalę wykorzystywać potencjał nowoczesnych technologii, w tym narzędzi ai. zmianom tym towarzyszy zarówno rebranding, jak i nowy sposób komunikacji z rynkiem i klientami. re58 chce postawić mocny akcent na swoje kompetencje: planowanie, zakup mediów oraz doradztwo strategiczne. zmiany mają ponadto sygnalizować rynkowi wartości firmy, takie jak lokalność, zaufanie i bezpieczeństwo oraz innowacje – donosi źródło. nowa nazwa – jak wyjaśnia agencja – ma nawiązywać do takich pojęć jak: reklama, rezultaty, reputacja, relacje czy reprezentacja. drugi człon jest z kolei bezpośrednio związany z aktualnym adresem firmy – siedziba mieści się przy ul. ogrodowej 58 w warszawie. jak donosi press.pl, po zmianie rządu w 2024 roku agencja, której głównym udziałowcem jest orlen, nie otrzymuje już tak wiele kontraktów publicznych. w ostatnich miesiącach brała udział w przetargach dotyczących m.in. działań ministerstwa cyfryzacji, banku gospodarstwa krajowego, agencji rozwoju przemysłu, telewizji polskiej czy kancelarii premiera, jednak nie wygrała żadnego z nich. w poprzednich latach sigma bis wygrywała wszystkie państwowe przetargi mediowe. aktualnie re58 odpowiada za zakup mediów m.in. dla pzu, alior banku i link4. w ciągu ostatnich dwóch miesięcy obsługiwane przez nią budżety pko bp i pekao przeszły do innych agencji mediowych – dowiadujemy się. jak informuje źródło, za opracowanie nowej strategii re58 odpowiadał marcin kalkhoff, specjalista od wizerunku marek i partner w branddoctor. (kn). źródło: press.pl, sigma bis zmienia nazwę na re58. „jej kondycja będzie zawsze uwarunkowana układem politycznym”, 30.05.2025.
Działająca od 2019 roku agencja mediowa Sigma Bis, należąca do spółek państwowych Orlen i PZU, będzie teraz funkcjonować pod nazwą Re58. Zmiana identyfikacji wizualnej i komunikacji ma odzwierciedlać nową strategię rozwoju firmy – informuje press.pl.
Jak dowiadujemy się, agencja przekształca swój model biznesowy. Firma z początkiem 2025 roku uprościła działy zakupu mediów, strategii i doradztwa, a także kreacji oraz mediów społecznościowych. W marcu połączono także działy programatyczny i performance. W ostatnim czasie firma wprowadziła również m.in. nowy model planowania sponsoringu sportowego oraz zaczęła na większą skalę wykorzystywać potencjał nowoczesnych technologii, w tym narzędzi AI.
Zmianom tym towarzyszy zarówno rebranding, jak i nowy sposób komunikacji z rynkiem i klientami. Re58 chce postawić mocny akcent na swoje kompetencje: planowanie, zakup mediów oraz doradztwo strategiczne. Zmiany mają ponadto sygnalizować rynkowi wartości firmy, takie jak lokalność, zaufanie i bezpieczeństwo oraz innowacje – donosi źródło.
Nowa nazwa – jak wyjaśnia agencja – ma nawiązywać do takich pojęć jak: reklama, rezultaty, reputacja, relacje czy reprezentacja. Drugi człon jest z kolei bezpośrednio związany z aktualnym adresem firmy – siedziba mieści się przy ul. Ogrodowej 58 w Warszawie.
Jak donosi press.pl, po zmianie rządu w 2024 roku agencja, której głównym udziałowcem jest Orlen, nie otrzymuje już tak wiele kontraktów publicznych. W ostatnich miesiącach brała udział w przetargach dotyczących m.in. działań Ministerstwa Cyfryzacji, Banku Gospodarstwa Krajowego, Agencji Rozwoju Przemysłu, Telewizji Polskiej czy Kancelarii Premiera, jednak nie wygrała żadnego z nich. W poprzednich latach Sigma Bis wygrywała wszystkie państwowe przetargi mediowe.
Aktualnie Re58 odpowiada za zakup mediów m.in. dla PZU, Alior Banku i Link4. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy obsługiwane przez nią budżety PKO BP i Pekao przeszły do innych agencji mediowych – dowiadujemy się.
Jak informuje źródło, za opracowanie nowej strategii Re58 odpowiadał Marcin Kalkhoff, specjalista od wizerunku marek i partner w BrandDoctor. (kn)
Źródło: press.pl, Sigma Bis zmienia nazwę na Re58. „Jej kondycja będzie zawsze uwarunkowana układem politycznym”, 30.05.2025