Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 21 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościW mediachSigma Bis zmienia nazwę na Re58

Sigma Bis zmienia nazwę na Re58

Działająca od 2019 roku agencja mediowa Sigma Bis, należąca do spółek państwowych Orlen i PZU, będzie teraz funkcjonować pod nazwą Re58. Zmiana identyfikacji wizualnej i komunikacji ma odzwierciedlać nową strategię rozwoju firmy – informuje press.pl.

Jak dowiadujemy się, agencja przekształca swój model biznesowy. Firma z początkiem 2025 roku uprościła działy zakupu mediów, strategii i doradztwa, a także kreacji oraz mediów społecznościowych. W marcu połączono także działy programatyczny i performance. W ostatnim czasie firma wprowadziła również m.in. nowy model planowania sponsoringu sportowego oraz zaczęła na większą skalę wykorzystywać potencjał nowoczesnych technologii, w tym narzędzi AI.

Zmianom tym towarzyszy zarówno rebranding, jak i nowy sposób komunikacji z rynkiem i klientami. Re58 chce postawić mocny akcent na swoje kompetencje: planowanie, zakup mediów oraz doradztwo strategiczne. Zmiany mają ponadto sygnalizować rynkowi wartości firmy, takie jak lokalność, zaufanie i bezpieczeństwo oraz innowacje – donosi źródło.

Nowa nazwa – jak wyjaśnia agencja – ma nawiązywać do takich pojęć jak: reklama, rezultaty, reputacja, relacje czy reprezentacja. Drugi człon jest z kolei bezpośrednio związany z aktualnym adresem firmy – siedziba mieści się przy ul. Ogrodowej 58 w Warszawie.

Jak donosi press.pl, po zmianie rządu w 2024 roku agencja, której głównym udziałowcem jest Orlen, nie otrzymuje już tak wiele kontraktów publicznych. W ostatnich miesiącach brała udział w przetargach dotyczących m.in. działań Ministerstwa Cyfryzacji, Banku Gospodarstwa Krajowego, Agencji Rozwoju Przemysłu, Telewizji Polskiej czy Kancelarii Premiera, jednak nie wygrała żadnego z nich. W poprzednich latach Sigma Bis wygrywała wszystkie państwowe przetargi mediowe.

Aktualnie Re58 odpowiada za zakup mediów m.in. dla PZU, Alior Banku i Link4. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy obsługiwane przez nią budżety PKO BP i Pekao przeszły do innych agencji mediowych – dowiadujemy się.

Jak informuje źródło, za opracowanie nowej strategii Re58 odpowiadał Marcin Kalkhoff, specjalista od wizerunku marek i partner w BrandDoctor. (kn)

Źródło: press.pl, Sigma Bis zmienia nazwę na Re58. „Jej kondycja będzie zawsze uwarunkowana układem politycznym”, 30.05.2025

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj