poniedziałek, 16 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościW mediachSigma Bis zmienia nazwę na Re58

Sigma Bis zmienia nazwę na Re58

Działająca od 2019 roku agencja mediowa Sigma Bis, należąca do spółek państwowych Orlen i PZU, będzie teraz funkcjonować pod nazwą Re58. Zmiana identyfikacji wizualnej i komunikacji ma odzwierciedlać nową strategię rozwoju firmy – informuje press.pl.

Jak dowiadujemy się, agencja przekształca swój model biznesowy. Firma z początkiem 2025 roku uprościła działy zakupu mediów, strategii i doradztwa, a także kreacji oraz mediów społecznościowych. W marcu połączono także działy programatyczny i performance. W ostatnim czasie firma wprowadziła również m.in. nowy model planowania sponsoringu sportowego oraz zaczęła na większą skalę wykorzystywać potencjał nowoczesnych technologii, w tym narzędzi AI.

Zmianom tym towarzyszy zarówno rebranding, jak i nowy sposób komunikacji z rynkiem i klientami. Re58 chce postawić mocny akcent na swoje kompetencje: planowanie, zakup mediów oraz doradztwo strategiczne. Zmiany mają ponadto sygnalizować rynkowi wartości firmy, takie jak lokalność, zaufanie i bezpieczeństwo oraz innowacje – donosi źródło.

Nowa nazwa – jak wyjaśnia agencja – ma nawiązywać do takich pojęć jak: reklama, rezultaty, reputacja, relacje czy reprezentacja. Drugi człon jest z kolei bezpośrednio związany z aktualnym adresem firmy – siedziba mieści się przy ul. Ogrodowej 58 w Warszawie.

Jak donosi press.pl, po zmianie rządu w 2024 roku agencja, której głównym udziałowcem jest Orlen, nie otrzymuje już tak wiele kontraktów publicznych. W ostatnich miesiącach brała udział w przetargach dotyczących m.in. działań Ministerstwa Cyfryzacji, Banku Gospodarstwa Krajowego, Agencji Rozwoju Przemysłu, Telewizji Polskiej czy Kancelarii Premiera, jednak nie wygrała żadnego z nich. W poprzednich latach Sigma Bis wygrywała wszystkie państwowe przetargi mediowe.

Aktualnie Re58 odpowiada za zakup mediów m.in. dla PZU, Alior Banku i Link4. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy obsługiwane przez nią budżety PKO BP i Pekao przeszły do innych agencji mediowych – dowiadujemy się.

Jak informuje źródło, za opracowanie nowej strategii Re58 odpowiadał Marcin Kalkhoff, specjalista od wizerunku marek i partner w BrandDoctor. (kn)

Źródło: press.pl, Sigma Bis zmienia nazwę na Re58. „Jej kondycja będzie zawsze uwarunkowana układem politycznym”, 30.05.2025

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj