piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościMarketing w czasach kryzysu? Pinterest podpowiada, jak skutecznie reklamować swój produkt

Marketing w czasach kryzysu? Pinterest podpowiada, jak skutecznie reklamować swój produkt

Pinterest opracował „Wskazówki marketingowe na niepewne czasy”. To kolejny artykuł opublikowany na blogu platformy, który ma wspierać przedsiębiorców.

Nawet, gdy okoliczności wydają się niesprzyjające, nie powinno się rezygnować z marketingu – twierdzą autorzy wpisu z 25 lipca 2025 roku. Zwłaszcza w takim okresie należy dokonywać świadomych i przemyślanych wyborów, by – niezależnie od okoliczności – dalej osiągać swoje cele.

Jak to zrobić? Takie są rady Pinteresta:

Nie przestawaj promować swoich produktów

Zespół serwisu twierdzi, że to właśnie w czasie recesji ludzie najbardziej poszukują relacji z innymi, dlatego w kryzysie warto zadbać o kontakt z odbiorcami swoich usług. Komunikacja w trudnym okresie powinna być oparta na autentyczności i emocjach. Pinterest zachęca, by do budowania takiego przekazu wykorzystać jedną z funkcji serwisu – Premiere Spotlight – która pozwala na umieszczanie filmów reklamowych na stronie głównej portalu.

Znajdź klientów, którzy chcą kupować

Autorzy tekstu przekonują, że są nimi właśnie użytkownicy Pinteresta, którzy nawet w trudnych czasach planują zakupy. Portal zachęca do skorzystania ze specjalnie przygotowanych narzędzi, mających ułatwiać przedsiębiorcom sprzedaż.

Podkreśl wartość swojego produktu

W trudnych czasach naturalne jest ograniczanie wydatków, dlatego tak ważne jest, by potencjalni odbiorcy wiedzieli, dlaczego mieliby zainwestować właśnie w nasz produkt. Dobrym pomysłem będzie podkreślanie, dlaczego to się kupującemu opłaci – zauważają autorzy artykułu. Pinterest, wychodząc tej potrzebie naprzeciw, wprowadza w niektórych krajach funkcję informującą o obowiązujących przecenach.

Wykorzystuj AI, by oszczędzać

Ostatnia porada, jaką Pinterest przygotował dla swoich użytkowników, dotyczy sztucznej inteligencji. Portal może pochwalić się narzędziem Pinterest Performance+, które przeanalizuje wrzucane treści i zasugeruje zmiany mogące poprawić ich widoczność w serwisie. (ko)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj