Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jak skutecznie komunikować się wewnątrz firmy i budować zaangażowanie swoich pracowników? „sukces jest prosty. zrób co należy, jak należy i kiedy należy”. arnold glasgow. w rzeczywistości jednak komunikacja wewnętrzna jest o wiele bardziej złożonym procesem i wymaga szczególnej uwagi. jak ją budować, żeby przynosiła wymierne korzyści? organizatorzy warsztatów „komunikacja wewnętrzna & zaangażowanie pracowników” zapytali o to ekspertów – prelegentów warsztatów, którzy na co dzień odpowiadają za zarządzanie obiegiem informacji w firmie. ich odpowiedź jest prosta – najważniejsze jest rzetelne przekazywanie informacji. pracownicy chcą i powinni być na bieżąco informowani o tym, co się dzieje w firmie. nie można zapominać, że każde nawet najdrobniejsze decyzje oddziałują na każde ogniwo w firmie. karygodnym błędem jest sytuacja, w której pracownicy dowiadują się z zewnątrz o decyzjach podejmowanych w ich firmie. to znacząco podkopuje wizerunek i wiarygodność osób, które nią zarządzają. kolejnym ważnym elementem budowania kultury zaangażowania, na który wskazywali respondenci jest oparcie relacji na wzajemnym szacunku – zarówno do pracowników i pracodawców. buduje to tożsamość i związek pracownika z firmą, co realnie wpływa na efektywność jego działań. najlepszym ambasadorem firmy jest jej pracownik! pytani o podstawę efektywnej komunikacji, eksperci wskazywali dialog, z czym wiąże się dopasowanie stylów komunikowania z różnymi grupami odbiorców. do tego niezbędne jest zidentyfikowanie ich potrzeb, oczekiwań i przemyśleń. niezależnie od stanowisk, pracownicy chcą być na bieżąco informowani o kierunku działań, jakie podejmuje ich firma. jeżeli oczekujemy od naszych pracowników stosowania się do pewnych reguł komunikacji musimy również sami ich przestrzegać. najlepszym rozwiązaniem jest budowanie od samego początku przemyślanej i spójnej strategii. podstawą jest prosty przekaz, kompleksowe i szybkie reagowanie na potrzeby komunikacyjne. zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, gdzie występuje też potrzeba inteligentnego zarządzania nastrojami. krok po kroku, po ścieżce zaawansowanej skutecznej komunikacji wewnętrznej, poprowadzą uczestników prelegenci podczas warsztatów „komunikacja wewnętrzna & zaangażowanie pracowników”, które odbędą się 26 – 27 kwietnia 2016 w warszawie (centrum konferencyjnym zielna). podczas warsztatów będzie można spotkać się z ekspertami z zakresu komunikacji i budowania zaangażowania u pracowników oraz wysłuchać prezentacji w całości opartych na case studies znanych firm m.in. ikea retail, grupa żywiec, orange polska, nationale – nederlanden, bgż bnp paribas, cedc international, grupa eneris, grupa lux med, teva pharmaceuticals polska. więcej informacji na stronie serdecznie zapraszamy do zgłoszenia się już dzisiaj! proto.pl jest patronem medialnym spotkania.
„Sukces jest prosty. Zrób co należy, jak należy i kiedy należy”
Arnold Glasgow
W rzeczywistości jednak komunikacja wewnętrzna jest o wiele bardziej złożonym procesem i wymaga szczególnej uwagi. Jak ją budować, żeby przynosiła wymierne korzyści?
Organizatorzy warsztatów „Komunikacja wewnętrzna & zaangażowanie pracowników” zapytali o to ekspertów – prelegentów warsztatów, którzy na co dzień odpowiadają za zarządzanie obiegiem informacji w firmie. Ich odpowiedź jest prosta – najważniejsze jest rzetelne przekazywanie informacji. Pracownicy chcą i powinni być na bieżąco informowani o tym, co się dzieje w firmie. Nie można zapominać, że każde nawet najdrobniejsze decyzje oddziałują na każde ogniwo w firmie. Karygodnym błędem jest sytuacja, w której pracownicy dowiadują się z zewnątrz o decyzjach podejmowanych w ich firmie. To znacząco podkopuje wizerunek i wiarygodność osób, które nią zarządzają.
Kolejnym ważnym elementem budowania kultury zaangażowania, na który wskazywali respondenci jest oparcie relacji na wzajemnym szacunku – zarówno do pracowników i pracodawców. Buduje to tożsamość i związek pracownika z firmą, co realnie wpływa na efektywność jego działań. Najlepszym ambasadorem firmy jest jej pracownik!
Pytani o podstawę efektywnej komunikacji, eksperci wskazywali dialog, z czym wiąże się dopasowanie stylów komunikowania z różnymi grupami odbiorców. Do tego niezbędne jest zidentyfikowanie ich potrzeb, oczekiwań i przemyśleń. Niezależnie od stanowisk, pracownicy chcą być na bieżąco informowani o kierunku działań, jakie podejmuje ich firma.
Jeżeli oczekujemy od naszych pracowników stosowania się do pewnych reguł komunikacji musimy również sami ich przestrzegać. Najlepszym rozwiązaniem jest budowanie od samego początku przemyślanej i spójnej strategii. Podstawą jest prosty przekaz, kompleksowe i szybkie reagowanie na potrzeby komunikacyjne. Zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, gdzie występuje też potrzeba inteligentnego zarządzania nastrojami.
Krok po kroku, po ścieżce zaawansowanej skutecznej komunikacji wewnętrznej, poprowadzą uczestników prelegenci podczas warsztatów „Komunikacja wewnętrzna & zaangażowanie pracowników”, które odbędą się 26 – 27 kwietnia 2016 w Warszawie (Centrum Konferencyjnym Zielna).
Podczas warsztatów będzie można spotkać się z ekspertami z zakresu komunikacji i budowania zaangażowania u pracowników oraz wysłuchać prezentacji w całości opartych na case studies znanych firm m.in. Ikea Retail, Grupa Żywiec, Orange Polska, Nationale – Nederlanden, BGŻ BNP Paribas, CEDC International, Grupa ENERIS, Grupa Lux Med, Teva Pharmaceuticals Polska.
Więcej informacji na stronie www.trioconferences.pl/komunikacja-wewnetrzna.
Serdecznie zapraszamy do zgłoszenia się już dzisiaj!
PRoto.pl jest patronem medialnym spotkania.