Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Debata ekspertów na temat PR-u w instytucjach niekomercyjnych w internecie. 16 marca 2018 roku na uniwersytecie kardynała stefana wyszyńskiego w warszawie w ramach międzynarodowej konferencji naukowej pt. „public relations w instytucjach niekomercyjnych w internecie” odbędzie się debata z udziałem ekspertów związanych z branżą pr. magdalena tokaj, analityk mediów z instytutu monitorowania mediów , współautorka książki „media360. od analityki do sprzedaży”, wypowie się jako ekspert prowadzący szkolenia z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. gabriela kunert, która na co dzień prowadzi projekty doradcze dla spółek medialnych i branży e-commerce, podzieli się wiedzą i doświadczeniem w zakresie komunikacji instytucji niekomercyjnych. w debacie weźmą udział także marcin olkowicz, dyrektor związku firm public relations, z branżą pr związany od ponad 20 lat oraz dr jan zając z firmy sotrender. moderatorem dyskusji będzie dr anna miotk z uksw, specjalistka zajmująca się public relations w social mediach. spotkanie ma charakter otwarty. jest organizowane przez koło naukowe public relations w social media, działające na uksw pod kierunkiem prof. dr hab. moniki przybysz oraz przez katedrę public relations i komunikacji marketingowej. debata odbędzie się w piątek 16 marca 2018 roku w godz. 16.30-18.00, przy ulicy dewajtis 5 w warszawie, w gmachu uksw, w sali senackiej (nr 401, i piętro). więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia na facebooku. proto.pl jest patronem medialnym debaty. (pp).
16 marca 2018 roku na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w ramach międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Public relations w instytucjach niekomercyjnych w internecie” odbędzie się debata z udziałem ekspertów związanych z branżą PR.
Magdalena Tokaj, analityk mediów z Instytutu Monitorowania Mediów, współautorka książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”, wypowie się jako ekspert prowadzący szkolenia z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Gabriela Kunert, która na co dzień prowadzi projekty doradcze dla spółek medialnych i branży e-commerce, podzieli się wiedzą i doświadczeniem w zakresie komunikacji instytucji niekomercyjnych. W debacie weźmą udział także Marcin Olkowicz, dyrektor Związku Firm Public Relations, z branżą PR związany od ponad 20 lat oraz dr Jan Zając z firmy Sotrender. Moderatorem dyskusji będzie dr Anna Miotk z UKSW, specjalistka zajmująca się public relations w social mediach.
Spotkanie ma charakter otwarty. Jest organizowane przez Koło Naukowe Public Relations w Social Media, działające na UKSW pod kierunkiem prof. dr hab. Moniki Przybysz oraz przez Katedrę Public Relations i Komunikacji Marketingowej.
Debata odbędzie się w piątek 16 marca 2018 roku w godz. 16.30-18.00, przy ulicy Dewajtis 5 w Warszawie, w gmachu UKSW, w Sali Senackiej (nr 401, I piętro).
Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia na Facebooku.
PRoto.pl jest patronem medialnym debaty. (pp)