Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Imagination Day 2019 – lwia część historii na warszawskim muralu. w listopadzie 2019 roku na „warszawskiej patelni” (plac przy stacji metro centrum) pojawił się mural z motywem lwa. to artystyczna aktywacja zrealizowana w ramach działań projektu imagination day – największego wydarzenia branży kreatywnej w polsce, którego finał już 3 grudnia. koncepcję projektu opracowało feeders.agency. opiera się ona na połączeniu świata kreatywnego, którego symbolem jest canneński lew, czyli logo międzynarodowego festiwalu kreatywności cannes lions, oraz platformy audiobooków storytel – mecenasa projektu. projekt zrealizowali polscy ilustratorzy. ich zadaniem było wybranie jednego tytułu literackiego oraz jednego lwa. po odsłuchaniu danej pozycji w formie audiobooka zinterpretowali każdego z lwów na swój sposób. efekty pracy będą widoczne do 6 grudnia 2019 roku. fot. michał dziurkowski. pierwszą częścią grudniowego wydarzenia jest konferencja, podczas której swoją wiedzą podzielą się specjaliści branży kreatywnej z całego świata. podczas spotkania wystąpi również borys szyc – w panelu zorganizowanym przez platformę storytel aktor wprowadzi uczestników eventu w świat wyobraźni i dźwięku. to ostatni moment, by zarejestrować się na tę konferencję. proto.pl jest jej patronem medialnym. imagination day to także wieczorny pokaz reklam cannes lions w sieci kin multikino, nagrodzonych podczas festiwalu kreatywności cannes lions. (kd).
W listopadzie 2019 roku na „warszawskiej patelni” (plac przy stacji Metro Centrum) pojawił się mural z motywem lwa. To artystyczna aktywacja zrealizowana w ramach działań projektu Imagination Day – największego wydarzenia branży kreatywnej w Polsce, którego finał już 3 grudnia.
Koncepcję projektu opracowało Feeders.agency. Opiera się ona na połączeniu świata kreatywnego, którego symbolem jest canneński lew, czyli logo Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, oraz platformy audiobooków Storytel – mecenasa projektu.
Projekt zrealizowali polscy ilustratorzy. Ich zadaniem było wybranie jednego tytułu literackiego oraz jednego lwa. Po odsłuchaniu danej pozycji w formie audiobooka zinterpretowali każdego z lwów na swój sposób. Efekty pracy będą widoczne do 6 grudnia 2019 roku.
fot. Michał Dziurkowski
Pierwszą częścią grudniowego wydarzenia jest konferencja, podczas której swoją wiedzą podzielą się specjaliści branży kreatywnej z całego świata. Podczas spotkania wystąpi również Borys Szyc – w panelu zorganizowanym przez platformę Storytel aktor wprowadzi uczestników eventu w świat wyobraźni i dźwięku. To ostatni moment, by zarejestrować się na tę konferencję. PRoto.pl jest jej patronem medialnym.
Imagination Day to także wieczorny pokaz reklam Cannes Lions w sieci kin Multikino, nagrodzonych podczas Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. (kd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Imagination Day 2019 – lwia część historii na warszawskim muralu. w listopadzie 2019 roku na „warszawskiej patelni” (plac przy stacji metro centrum) pojawił się mural z motywem lwa. to artystyczna aktywacja zrealizowana w ramach działań projektu imagination day – największego wydarzenia branży kreatywnej w polsce, którego finał już 3 grudnia. koncepcję projektu opracowało feeders.agency. opiera się ona na połączeniu świata kreatywnego, którego symbolem jest canneński lew, czyli logo międzynarodowego festiwalu kreatywności cannes lions, oraz platformy audiobooków storytel – mecenasa projektu. projekt zrealizowali polscy ilustratorzy. ich zadaniem było wybranie jednego tytułu literackiego oraz jednego lwa. po odsłuchaniu danej pozycji w formie audiobooka zinterpretowali każdego z lwów na swój sposób. efekty pracy będą widoczne do 6 grudnia 2019 roku. fot. michał dziurkowski. pierwszą częścią grudniowego wydarzenia jest konferencja, podczas której swoją wiedzą podzielą się specjaliści branży kreatywnej z całego świata. podczas spotkania wystąpi również borys szyc – w panelu zorganizowanym przez platformę storytel aktor wprowadzi uczestników eventu w świat wyobraźni i dźwięku. to ostatni moment, by zarejestrować się na tę konferencję. proto.pl jest jej patronem medialnym. imagination day to także wieczorny pokaz reklam cannes lions w sieci kin multikino, nagrodzonych podczas festiwalu kreatywności cannes lions. (kd).