Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Muzułmanie świętują Boże Narodzenie w kampanii Tesco. w bożonarodzeniowej reklamie tesco w wielkiej brytanii pokazano 14 rodzin, z których każda przygotowywała świątecznego indyka – czytamy na noizz.pl. w filmie stworzonym przez sieć marketów boże narodzenie świętują także muzułmanie. „na pierwszy rzut oka intencje tesco są godne podziwu, bo marketingowcy w przemiły sposób pokazali różne grupy społeczne składające się na wielokulturowe brytyjskie społeczeństwo” – pisze paweł korzeniowski. kampania tesco spotkała się jednak z krytyką ze strony internautów, zarówno wyznawców religii chrześcijańskiej, jak i islamu – czytamy w źródle. pierwsza z wymienionych grup miała za złe firmie, że ta w bożonarodzeniowej reklamie uwzględniła muzułmanów. „zastanawiam się, czy tesco umieści kiedyś białą rodzinę celebrującą muzułmańskie święta. polityczna poprawność rujnuje to państwo. tesco straciło moje pieniądze” – noizz.pl przytacza treść jednego z komentarzy opublikowanego na twitterze. jak pisze korzeniowski, sieć zareagowała na pojawiające się krytyczne wpisy i oznajmiła, że w tesco wszyscy są mile widziani. wielu muzułmanów pozytywnie odebrało reklamę. pisali w mediach społecznościowych, że lubią czas świąt bożego narodzenia, a część z nich ma nawet w domu choinkę. nie wszystkim wyznawcom islamu reklama się jednak spodobała – czytamy. nafisy bakkar, ceo amaliah, platformy która reprezentuje muzułmanki, przyznała, że jej zdaniem kampania tesco jest powierzchowna. „oczywiście, wiele muzułmanów, w tym ja, spędza święta w gronie rodzin, jedząc i oglądając filmy. w tej kwestii nie różnimy od większości brytyjczyków, dla których boże narodzenie nie ma znaczenia religijnego. tyle że ja, moja rodzina i wielu wyznawców islamu spożywa na co dzień wyłącznie posiłki halal (halal – to, co jest dozwolone w świetle szariatu – przyp. red.). niestety, pracownik tesco powiedział mi, że nie sprzedają indyka halal i nie zrobią też wyjątku na okres świąteczny” – noizz.pl przytacza wypowiedź bakkar dla the independent. według kobiety reklama tesco uwydatnia powierzchowność dzisiejszych firm, które pod pretekstem pokazania swojej otwartości chcą jedynie zrobić dobre wrażenie – podaje źródło. (pp). zdjęcie główne: youtube.com / guardian news.
W bożonarodzeniowej reklamie Tesco w Wielkiej Brytanii pokazano 14 rodzin, z których każda przygotowywała świątecznego indyka – czytamy na noizz.pl. W filmie stworzonym przez sieć marketów Boże Narodzenie świętują także muzułmanie. „Na pierwszy rzut oka intencje Tesco są godne podziwu, bo marketingowcy w przemiły sposób pokazali różne grupy społeczne składające się na wielokulturowe brytyjskie społeczeństwo” – pisze Paweł Korzeniowski.
Kampania Tesco spotkała się jednak z krytyką ze strony internautów, zarówno wyznawców religii chrześcijańskiej, jak i islamu – czytamy w źródle. Pierwsza z wymienionych grup miała za złe firmie, że ta w bożonarodzeniowej reklamie uwzględniła muzułmanów. „Zastanawiam się, czy Tesco umieści kiedyś białą rodzinę celebrującą muzułmańskie święta. Polityczna poprawność rujnuje to państwo. Tesco straciło moje pieniądze” – noizz.pl przytacza treść jednego z komentarzy opublikowanego na Twitterze.
Jak pisze Korzeniowski, sieć zareagowała na pojawiające się krytyczne wpisy i oznajmiła, że w Tesco wszyscy są mile widziani. Wielu muzułmanów pozytywnie odebrało reklamę. Pisali w mediach społecznościowych, że lubią czas świąt Bożego Narodzenia, a część z nich ma nawet w domu choinkę.
Nie wszystkim wyznawcom islamu reklama się jednak spodobała – czytamy. Nafisy Bakkar, CEO Amaliah, platformy która reprezentuje muzułmanki, przyznała, że jej zdaniem kampania Tesco jest powierzchowna. „Oczywiście, wiele muzułmanów, w tym ja, spędza święta w gronie rodzin, jedząc i oglądając filmy. W tej kwestii nie różnimy od większości Brytyjczyków, dla których Boże Narodzenie nie ma znaczenia religijnego. Tyle że ja, moja rodzina i wielu wyznawców islamu spożywa na co dzień wyłącznie posiłki halal (halal – to, co jest dozwolone w świetle szariatu – przyp. red.). Niestety, pracownik Tesco powiedział mi, że nie sprzedają indyka halal i nie zrobią też wyjątku na okres świąteczny” – noizz.pl przytacza wypowiedź Bakkar dla The Independent.
Według kobiety reklama Tesco uwydatnia powierzchowność dzisiejszych firm, które pod pretekstem pokazania swojej otwartości chcą jedynie zrobić dobre wrażenie – podaje źródło. (pp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Muzułmanie świętują Boże Narodzenie w kampanii Tesco. w bożonarodzeniowej reklamie tesco w wielkiej brytanii pokazano 14 rodzin, z których każda przygotowywała świątecznego indyka – czytamy na noizz.pl. w filmie stworzonym przez sieć marketów boże narodzenie świętują także muzułmanie. „na pierwszy rzut oka intencje tesco są godne podziwu, bo marketingowcy w przemiły sposób pokazali różne grupy społeczne składające się na wielokulturowe brytyjskie społeczeństwo” – pisze paweł korzeniowski. kampania tesco spotkała się jednak z krytyką ze strony internautów, zarówno wyznawców religii chrześcijańskiej, jak i islamu – czytamy w źródle. pierwsza z wymienionych grup miała za złe firmie, że ta w bożonarodzeniowej reklamie uwzględniła muzułmanów. „zastanawiam się, czy tesco umieści kiedyś białą rodzinę celebrującą muzułmańskie święta. polityczna poprawność rujnuje to państwo. tesco straciło moje pieniądze” – noizz.pl przytacza treść jednego z komentarzy opublikowanego na twitterze. jak pisze korzeniowski, sieć zareagowała na pojawiające się krytyczne wpisy i oznajmiła, że w tesco wszyscy są mile widziani. wielu muzułmanów pozytywnie odebrało reklamę. pisali w mediach społecznościowych, że lubią czas świąt bożego narodzenia, a część z nich ma nawet w domu choinkę. nie wszystkim wyznawcom islamu reklama się jednak spodobała – czytamy. nafisy bakkar, ceo amaliah, platformy która reprezentuje muzułmanki, przyznała, że jej zdaniem kampania tesco jest powierzchowna. „oczywiście, wiele muzułmanów, w tym ja, spędza święta w gronie rodzin, jedząc i oglądając filmy. w tej kwestii nie różnimy od większości brytyjczyków, dla których boże narodzenie nie ma znaczenia religijnego. tyle że ja, moja rodzina i wielu wyznawców islamu spożywa na co dzień wyłącznie posiłki halal (halal – to, co jest dozwolone w świetle szariatu – przyp. red.). niestety, pracownik tesco powiedział mi, że nie sprzedają indyka halal i nie zrobią też wyjątku na okres świąteczny” – noizz.pl przytacza wypowiedź bakkar dla the independent. według kobiety reklama tesco uwydatnia powierzchowność dzisiejszych firm, które pod pretekstem pokazania swojej otwartości chcą jedynie zrobić dobre wrażenie – podaje źródło. (pp). zdjęcie główne: youtube.com / guardian news.