Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Portal HelloZdrowie.pl z odświeżoną identyfikacją wizualną. kobiecy serwis hellozdrowie.pl przeszedł rebranding i zmianę designu. serwis tworzy również nowy zespół redakcyjny, którego redaktor naczelną została karolina wierzbińska. „rozmawiamy o zdrowiu kobiet. bez wstydu” – brzmi aktualny claim portalu. [[{„fid”:”42815″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”stare logo hellozdrowie”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”stare logo hellozdrowie”,”class”:”media-element file-default”}}]]. poprzednie logo portalu. nowe logo, zdaniem twórców, ma „czerpać siłę z kobiecego empowermentu oraz zachować prostą, mocną formę”. portal ma poruszać takie tematy zdrowotne jak menstruacja, poród, mastektomia. w tym celu wybrano kolor czerwony jako symbol krwi i odwagi oraz odczarowywania wstydu. jak mówi autorka znaku, anna troszkiewicz, jego kształt nawiązuje do poprzedniego kolistego symbolu. jednak tym razem nazwę wpisano w krąg symbolizujący rozmowę, w której każda osoba traktowana jest na równi z innymi. „wybrałam krój pisma zaprojektowany przez błażeja ostoję lniskiego, profesora asp w warszawie. w jego zamyśle był to typograficzny ukłon w stronę papierowego miesięcznika »ty i ja«, wychodzącego w latach 60., współtworzonego przez wspaniałych polskich artystów i ludzi pasji” – tłumaczy anna troszkiewicz. zdaniem osób odpowiedzialnych za projekt wprowadzone zmiany wynikały z chęci odświeżenia designu, który odpowiadałby najnowszym trendom. projektowano go również z myślą o czytelniczkach odwiedzających stronę głównie na smartfonach. o nowej odsłonie wierzbińska opowiada w materiale wideo. premiera nowej odsłony portalu odbyła się 15 października 2018 roku, w europejski dzień walki z rakiem piersi. szatę graficzną przygotował radosław deliś, logotyp i identyfikację wizualną – anna troszkiewicz. (bm).
Kobiecy serwis HelloZdrowie.pl przeszedł rebranding i zmianę designu. Serwis tworzy również nowy zespół redakcyjny, którego redaktor naczelną została Karolina Wierzbińska. „Rozmawiamy o zdrowiu kobiet. Bez wstydu” – brzmi aktualny claim portalu.
[[{„fid”:”42815″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Stare logo HelloZdrowie”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Stare logo HelloZdrowie”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Poprzednie logo portalu
Nowe logo, zdaniem twórców, ma „czerpać siłę z kobiecego empowermentu oraz zachować prostą, mocną formę”. Portal ma poruszać takie tematy zdrowotne jak menstruacja, poród, mastektomia. W tym celu wybrano kolor czerwony jako symbol krwi i odwagi oraz odczarowywania wstydu.
Jak mówi autorka znaku, Anna Troszkiewicz, jego kształt nawiązuje do poprzedniego kolistego symbolu. Jednak tym razem nazwę wpisano w krąg symbolizujący rozmowę, w której każda osoba traktowana jest na równi z innymi. „Wybrałam krój pisma zaprojektowany przez Błażeja Ostoję Lniskiego, profesora ASP w Warszawie. W jego zamyśle był to typograficzny ukłon w stronę papierowego miesięcznika »Ty i Ja«, wychodzącego w latach 60., współtworzonego przez wspaniałych polskich artystów i ludzi pasji” – tłumaczy Anna Troszkiewicz.
Zdaniem osób odpowiedzialnych za projekt wprowadzone zmiany wynikały z chęci odświeżenia designu, który odpowiadałby najnowszym trendom. Projektowano go również z myślą o czytelniczkach odwiedzających stronę głównie na smartfonach. O nowej odsłonie Wierzbińska opowiada w materiale wideo.
Premiera nowej odsłony portalu odbyła się 15 października 2018 roku, w Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi.
Szatę graficzną przygotował Radosław Deliś, logotyp i identyfikację wizualną – Anna Troszkiewicz. (bm)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Portal HelloZdrowie.pl z odświeżoną identyfikacją wizualną. kobiecy serwis hellozdrowie.pl przeszedł rebranding i zmianę designu. serwis tworzy również nowy zespół redakcyjny, którego redaktor naczelną została karolina wierzbińska. „rozmawiamy o zdrowiu kobiet. bez wstydu” – brzmi aktualny claim portalu. [[{„fid”:”42815″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”stare logo hellozdrowie”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”stare logo hellozdrowie”,”class”:”media-element file-default”}}]]. poprzednie logo portalu. nowe logo, zdaniem twórców, ma „czerpać siłę z kobiecego empowermentu oraz zachować prostą, mocną formę”. portal ma poruszać takie tematy zdrowotne jak menstruacja, poród, mastektomia. w tym celu wybrano kolor czerwony jako symbol krwi i odwagi oraz odczarowywania wstydu. jak mówi autorka znaku, anna troszkiewicz, jego kształt nawiązuje do poprzedniego kolistego symbolu. jednak tym razem nazwę wpisano w krąg symbolizujący rozmowę, w której każda osoba traktowana jest na równi z innymi. „wybrałam krój pisma zaprojektowany przez błażeja ostoję lniskiego, profesora asp w warszawie. w jego zamyśle był to typograficzny ukłon w stronę papierowego miesięcznika »ty i ja«, wychodzącego w latach 60., współtworzonego przez wspaniałych polskich artystów i ludzi pasji” – tłumaczy anna troszkiewicz. zdaniem osób odpowiedzialnych za projekt wprowadzone zmiany wynikały z chęci odświeżenia designu, który odpowiadałby najnowszym trendom. projektowano go również z myślą o czytelniczkach odwiedzających stronę głównie na smartfonach. o nowej odsłonie wierzbińska opowiada w materiale wideo. premiera nowej odsłony portalu odbyła się 15 października 2018 roku, w europejski dzień walki z rakiem piersi. szatę graficzną przygotował radosław deliś, logotyp i identyfikację wizualną – anna troszkiewicz. (bm).