Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polskie projekty walczą o lwy w Cannes. trwa festiwal cannes lions. polskie projekty zdobyły już dwie statuetki lwów, jednak walczą o kolejne. jak dotąd srebrnego lwa w kategorii design (live events) otrzymał projekt „niezniszczalna tęcza” przygotowany przez 180 heartbeats + jvm dla marki ben & jerry’s. zgłoszenie otrzymało jeszcze nominacje w dziesięciu innych kategoriach, m.in. pr-owych (social behaviour & cultural insight oraz use of events & stunts) czy dotyczących strategii kreatywnej (brave brands). czytaj więcej: jak ben & jerry’s przywróciło tęczę na plac zbawiciela. brąz w kategorii print & publishing natomiast dostało czasopismo „ostatni twój weekend” , które agencja vml przygotowała dla gazeta.pl, mastercard i bnp paribas. ten projekt również jest na shortlistach do nagrody w dziesięciu innych kategoriach – również m.in. pr-owych (social behaviour & cultural insight), csr-owych (csr/corporate image, single-market campaign, social behaviour & cultural insight oraz use of print/outdoor) czy specjalnych (glass: the lion for change oraz titanium). na shortlistach znalazły się też inne projekty z polski: „święty florian da ci znak” autorstwa grey group poland (kategoria social & influencer lions – excellence in social & influencer/social purpose), „jesteś zagrożonym gatunkiem” wwf, imago pr i agencji 2012 (kategoria pr sectors/not for profit/charity/government) czy „kobiety na banknotach” bgż bnp paribas. kolejne nagrody będą przyznawane 19, 20 i 21 czerwca. (mp).
Trwa festiwal Cannes Lions. Polskie projekty zdobyły już dwie statuetki lwów, jednak walczą o kolejne. Jak dotąd srebrnego lwa w kategorii Design (Live Events) otrzymał projekt „Niezniszczalna tęcza” przygotowany przez 180 Heartbeats + JvM dla marki Ben & Jerry’s. Zgłoszenie otrzymało jeszcze nominacje w dziesięciu innych kategoriach, m.in. PR-owych (Social Behaviour & Cultural Insight oraz Use of Events & Stunts) czy dotyczących strategii kreatywnej (Brave Brands).
Czytaj więcej: Jak Ben & Jerry’s przywróciło tęczę na Plac Zbawiciela
Brąz w kategorii Print & Publishing natomiast dostało czasopismo „Ostatni Twój Weekend”, które agencja VML przygotowała dla Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas. Ten projekt również jest na shortlistach do nagrody w dziesięciu innych kategoriach – również m.in. PR-owych (Social Behaviour & Cultural Insight), CSR-owych (CSR/Corporate Image, Single-market Campaign, Social Behaviour & Cultural Insight oraz Use of Print/Outdoor) czy specjalnych (Glass: The Lion for Change oraz Titanium).
Na shortlistach znalazły się też inne projekty z Polski: „Święty Florian da ci znak” autorstwa GREY Group Poland (kategoria Social & Influencer Lions – Excellence in Social & Influencer/Social Purpose), „Jesteś zagrożonym gatunkiem” WWF, Imago PR i Agencji 2012 (kategoria PR sectors/Not for profit/Charity/Government) czy „Kobiety na banknotach” BGŻ BNP Paribas.
Kolejne nagrody będą przyznawane 19, 20 i 21 czerwca. (mp)