sobota, 12 października, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadry24/7Communication rozwija dział Food & Consumer Goods

24/7Communication rozwija dział Food & Consumer Goods

24 września 2024 roku agencja 24/7Communication poinformowała o zmianach w strukturach firmy związanych z rozbudową departamentu Food & Consumer Goods. Dział został podzielony na trzy segmenty: HoReCa, Consumer Goods oraz Retail, Food & Agri.

Departament jest odpowiedzialny m.in. za strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej i konsumenckiej, budowanie wiarygodnych przekazów związanych ze zrównoważonym rozwojem, zarządzanie kryzysowe, a także budowanie relacji z interesariuszami i lokalnymi społecznościami.

W związku z rozbudowaniem działu, agencja informuje również o awansach i nowych liderach zespołów.

Na czele departamentu Food & Consumer Goods stanęła Milena Zacharzewska, Business Unit Directorka,z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży rolno-spożywczej. Od ośmiu lat związana jest z 24/7Communication, jako Senior Account Managerka, Consultantka i Team Liderkaod, a od 2022 roku jako Account Directorka. Zacharzewska jest odpowiedzialna za Business Unit FMCG, w skład którego wchodzą obszary: HoReCa, Food & Agriculture oraz Consumer Goods. Zacharzewska odpowiadała także za PR i doradztwo marketingowe oraz realizację projektów dla firm takich jak McDonald’s Polska, Goodvalley, MOWI czy LOTTE Wedel.

Przed dołączeniem do 24/7Communication działała jako niezależna konsultantka PR i dziennikarka w branży spożywczej i rolniczej. Współpracowała z firmami i organizacjami branżowymi z sektora rolno-spożywczego, realizując projekty promocyjne finansowane m.in. ze środków unijnych. Była także dziennikarką i redaktorką naczelną magazynu rolniczego „Nowa Wieś”. Zacharzewska ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją komunikacja i PR na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także absolwentką psychologii na SWPS.



Za obszar HoReCa odpowiada Justyna Wróbel obejmująca stanowisko Senior Account Managerki. Od czterech lat związana jest z agencją, gdzie początkowo jako Senior Account Executive, a następnie Account Managerka odpowiadała za realizację projektów z zakresu komunikacji produktowej, korporacyjnej, wewnętrznej i kryzysowej. Do tej pory pełniła funkcję Account Managerki. Doświadczenie w branży PR zdobywała m.in. w agencjach Tailor Made PR czy Ogilvy, a także jako PR Coordinator Dni Kariery. Pracowała także dla firm z branży FMCG, HoReCa i retail, takich jak TK Maxx, Grohe czy Kompania Piwowarska. Jest absolwentką logistyki mediów na Uniwersytecie Warszawskim i komunikacji zintegrowanej na Collegium Civitas.



Za segment Consumer Goods odpowiedzialna jest Magdalena Pawłowska, która awansowała na stanowisko Senior Account Managerki po czterech latach pracy w 24/7Communication, początkowo jako Senior Account Executive, a następnie Account Managerka. Pawłowska odpowiada za doradztwo i realizację projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej i lifestyle’owej, ponadto specjalizuje się w kampaniach brandowych, CSR, influencer marketingu oraz działaniach eventowych. Ma ona dziesięcioletnie doświadczenie w komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w agencjach Tailor Made PR, Odyseja Public Relations czy Business Link Poland. Pracowała dla takich marek jak Żywiec Zdrój, Lirene, HBO GO, Łowicz czy Luksja. Ukończyła psychologię biznesu ze specjalizacją marketing na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II.



Zespołem Retail, Food & Agri pokieruje Małgorzata Maliszewska, która w marcu 2024 roku dołączyła do24/7Communication. Wspólnie z czteroosobowym zespołem rozwija ona segment ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w sektorze rolno-spożywczym. Do tej pory Maliszewska zajmowała się doradztwem strategicznym i działaniami z zakresu Public Affairs. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej, public affairs oraz issue management. Przed dołączeniem do zespołu 24/7 przez dwanaście lat pracowała w firmach doradczych, które specjalizują się w złożonych projektach komunikacyjnych, w tym komunikacji kryzysowej. Ponadto doradzała także firmom z branży energetycznej, surowcowej oraz infrastrukturalnej. Maliszewska jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Ukończyła również zarządzanie na Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Zespół Food & Consumer Goods posiada doświadczenie w realizacji projektów dla branży rolno-spożywczej i handlowej oraz dóbr konsumenckich. W jego portfolio znajdują się projekty przygotowywane m.in. dla McDonald’s Polska, Coca-Cola, Danone, Tchibo czy Goodvalley. W tym roku do agencji dołączyły też takie firmy jak Netto, Skłodowscy, Smart Vegetables Innovations, E.Wedel oraz spółki z grupy Xtreme Brands. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj