.

 

24/7Communication z własnym studiem broadcastowym

dodano: 
29.01.2021
komentarzy: 
0

28 stycznia 2021roku 24/7Communication poinformowało o utworzeniu własnego studia broadcastowego. Jak przekazuje agencja, 24/7Studio zostało zaprojektowane z myślą o różnorodnych formatach wideo i interaktywnych transmisjach.

24/7Studio

24/7Communication informuje, że zdecydowało się stworzyć miejsce, które ma pozwolić na realizowanie szerokich działań komunikacyjnych we własnych strukturach z wykorzystaniem nowoczesnych form takich jak streaming, nagrania wideo i podcasty. Agencja wskazuje, że działania związane z uruchomieniem własnego studia zostały „mocno zintensyfikowane” w ostatnich miesiącach – pandemia i wynikający z niej lockdown pokazały, jak ważne są rozwiązania digitalowe i content wideo w działaniach marek.

„Niewątpliwie wideo w coraz większym stopniu zastępuje nam słowo pisane, a w czasach pandemii dostrzegliśmy wiele korzyści i możliwości wynikających z komunikacji online. Miniony rok znacząco wpłynął na branżę PR i komunikację, zmieniając tym samym wykorzystywane narzędzia. Studio broadcastowe 24/7Communication jest zatem odpowiedzią na ewoluujące wciąż potrzeby rynku. Inhouse’owe studio zapewnia – nam i klientom – elastyczność, szybkość oraz komfort przygotowywanych materiałów” – komentuje Dirk Aarts, Managing Partner w 24/7Communication.

24/7Studio

Head of 24/7Studio jest Filip Kożusznik, który pracę w 24/7Communication rozpoczął w pierwszym kwartale 2020 roku. Kożusznik zarządza pracą zespołu odpowiedzialnego za działania contentmarketingowe. W przeszłości Filip Kożusznik kierował zespołami kreatywnymi realizującymi projekty digitalowe, employerbrandingowe czy contentowe dla dużych i międzynarodowych firm – takich jak Allegro, VISA, Bank Pekao czy Philip Morris – ale również lokalnych marek i start-upów.

Filip Kozusznik

Filip Kożusznik

„24/7Studio oferuje szeroki zakres usług digitalowych, w tym nagrania wideo, realizacje live i formaty hybrydowe. W ramach naszych działań możemy m.in. przeprowadzić konferencję prasową, zorganizować launch produktu czy spotkanie z mediami. Każde z tych działań może zostać zrealizowane na żywo, co daje możliwość interakcji z publicznością i umożliwia jednocześnie uczestnikom aktywną dyskusję. Tego typu realizacje wpisują się w obecne trendy i rozwój narzędzi wideo” – mówi Filip Kożusznik.

24/7Studio znajduje się w siedzibie 24/7Communication na warszawskiej starówce. Jak przekazuje agencja, do tej pory 24/7Studio zrealizowano już projekty dla Ambasady Niderlandów, Lidla i Warty. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin