W 2025 roku Advalue stawia na rozwój zespołu. Na przestrzeni ostatnich miesięcy do agencji reklamowej dołączyli doświadczeni eksperci – Aneta Szerszeniewska, Paweł Stankiewicz i Aneta Lisicka – którzy objęli kluczowe stanowiska w działach PR, kreacji oraz Client Service.
Aneta Szerszeniewska dołączyła do Advalue w lutym 2025 roku jako PR Managerka Group Head. Odpowiada za rozwój działu PR & Content Marketing – od rozbudowy struktur i procesów po wdrażanie spójnej strategii komunikacyjnej zarówno w agencji, jak i dla jej klientów.
Aneta Szerszeniewska
Szerszeniewska ma wieloletnie doświadczenie w pracy z markami z branży finansowej, FMCG, healthcare, HoReCa, lifestyle i beauty. Współpracowała m.in. z Citi Handlowy, UPC, Air Products, Schülke Polska, Balcia Insurance, Glovo Polska, Pixi Beauty, Tomaszem Ossolińskim i duetem modowym BOHOBOCO. Łączy wiedzę dziennikarską (pracowała m.in. dla portalu money.pl) z eksperckim podejściem do komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i społecznej. Jest laureatką Złotych Spinaczy oraz wyróżnienia Golden Arrow.
Paweł Stankiewicz dołączył do zespołu Advalue w maju 2025 roku. Objął on stanowisko dyrektora kreatywnego. Stankiewicz kieruje zespołem kreatywnym agencji, odpowiada za jego rozwój i jakość realizowanych projektów. Do jego obowiązków należy również ścisła współpraca z działem strategii oraz wsparcie kluczowych klientów w opracowywaniu spójnych i skutecznych rozwiązań komunikacyjnych. W swoich działaniach zamierza czuwać nad tym, by skuteczność biznesowa realizowanych projektów szła w parze z zaangażowaniem i odpowiedzialnością społeczną.
Paweł Stankiewicz
Stankiewicz z branżą reklamową jest związany od ponad dwudziestu lat. Pracował zarówno w polskich, jak i międzynarodowych agencjach, takich jak TBWA\TEQUILA, McCann Erickson, Ogilvy, Scholz & Friends, GPD, Red8, Sentsu oraz AWX. Realizował kampanie dla takich marek jak Totalizator Sportowy, PKO BP, PZU, Bank Santander, Carlsberg, Kompania Piwowarska, Link4, Polpharma czy Unilever. Działał także na rzecz organizacji pożytku publicznego. Jest laureatem nagród branżowych, w tym m.in. EFFIE, KTR i Golden Arrow oraz konkursów w dziedzinie projektowania plakatu.
Aneta Lisicka dołączyła do Advalue w 2024 roku jako Senior Account Managerka, a w styczniu 2025 roku awansowała na stanowisko Client Service Directorki. Jej zadaniem jest dbanie o jakość obsługi klientów, rozwój partnerskich relacji oraz zapewnienie efektywnej współpracy w ramach prowadzonych projektów.
Aneta Lisicka
Lisicka od ponad dwudziestu lat jest związana z branżą reklamową i marketingową. W tym czasie zarządzała zespołami i projektami zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Ma szerokie doświadczenie w realizacji działań ATL BTL, digital, social media, eventów, kampanii edukacyjnych, projektów CSR, a także aktywacji konsumenckich, w tym m.in. loterii i konkursów. Pracowała dla wielu marek z różnorodnych branż, w tym m.in. Mastercard, Nestlé, Plus GSM, Amica, L’Oréal (La Roche-Posay), Ferrero Polska, Żywiec Zdrój, Nutricia, Nivea Polska, Warta, PGNiG czy PGE. (kn)