Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Agnieszka Lewcio dołącza do POP UP GRUPY. agnieszka lewcio w czerwcu 2018 roku dołączyła do kolektywu strategicznego pop up grupa jako head of digital strategy. będzie odpowiedzialna za współtworzenie strategii komunikacji i wsparcie działań online dla stałych klientów firmy – marek bohoboco, l37, fiore i tova. z branżą digital jest związana od 2012 roku. ostatnio pracowała w agencji warszawa, gdzie zajmowała się m.in. projektami związanymi z digitalem i social mediami dla t-mobile. wcześniej była związana z lubię to – linked by isobar, grey group poland czy 24/7 communication. prowadziła projekty na rynkach polskim i zagranicznym dla marek globalnych z różnych sektorów, takich jak h&m, tony & guy, mcdonald’s, allegro czy nivea. jest absolwentką wydziału historycznego uniwersytetu warszawskiego, studiowała także historię sztuki i zarządzanie kulturą na uniwersytecie padewskim we włoszech. ukończyła podyplomowe studium public relations w instytucie stosowanych nauk społecznych. założona przez olkę kaźmierczak pop up grupa pracuje dla marek z branży mody i lifestyle i specjalizuje się w strategii marki, produktu i komunikacji. (mb).
Agnieszka Lewcio w czerwcu 2018 roku dołączyła do kolektywu strategicznego POP UP GRUPA jako Head of Digital Strategy. Będzie odpowiedzialna za współtworzenie strategii komunikacji i wsparcie działań online dla stałych klientów firmy – marek BOHOBOCO, L37, Fiore i TOVA.
Z branżą digital jest związana od 2012 roku. Ostatnio pracowała w Agencji Warszawa, gdzie zajmowała się m.in. projektami związanymi z digitalem i social mediami dla T-Mobile. Wcześniej była związana z Lubię to – linked by Isobar, Grey Group Poland czy 24/7 Communication. Prowadziła projekty na rynkach polskim i zagranicznym dla marek globalnych z różnych sektorów, takich jak H&M, Tony & Guy, McDonald’s, Allegro czy Nivea. Jest absolwentką Wydziału Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała także historię sztuki i zarządzanie kulturą na Uniwersytecie Padewskim we Włoszech. Ukończyła podyplomowe studium public relations w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych.
Założona przez Olkę Kaźmierczak POP UP GRUPA pracuje dla marek z branży mody i lifestyle i specjalizuje się w strategii marki, produktu i komunikacji. (mb)