piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryAlicja Górka przeszła z Volvo do Renault

Alicja Górka przeszła z Volvo do Renault

Z początkiem września 2025 roku Alicja Górka dołączyła do Renault Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektorki komunikacji East. Przejmuje zadania Agaty Szczech, która będzie teraz ambasadorką projektów wizerunkowych Grupy Renault.

W nowej roli Alicja Górka będzie odpowiadać za realizację globalnej strategii komunikacyjnej marek Grupy Renault (Renault, Dacia, Alpine, Mobilize) w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich. Zajmie się także promowaniem wprowadzenia na rynek samochodów i usług wspomnianych marek i wzmacnianiem ich wizerunku. Ponadto do jej zadań należeć będzie komunikacja z dziennikarzami i liderami opinii. Będzie też koordynować komunikację wewnętrzną. Górka będzie raportowała do Fabiena Goulmy, dyrektora zarządzającego East.

Alicja Górka ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, obejmujące głównie strategiczne doradztwo komunikacyjne, doradztwo antykryzysowe oraz prowadzenie szkoleń medialnych. Do tej pory, przez ostatnie dwa lata, pracowała w Volvo, gdzie odpowiadała za realizację strategii komunikacji marki. Wcześniej była związana z agencjami PR oraz administracją publiczną. 

Przed dołączeniem do Volvo przez dwa lata kierowała zespołem komunikacji korporacyjnej w agencji Big Picture. Wcześniej z kolei pełniła funkcję zastępcy dyrektora w departamencie komunikacji i promocji Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej. Poprzednio była z kolei Executive Directorem w Havas PR Warsaw. Pracowała także m.in. w MSL (wcześniej MSLGROUP), Weber Shandwick czy On Board – ECCO International Communications Network.

Dotychczasowa dyrektorka komunikacji Agata Szczech pozostanie w Renault Polska do końca grudnia 2025 roku jako ambasadorka projektów wizerunkowych Grupy Renault. W tej roli będzie proponować i opracowywać projekty mające na celu wzmocnienie ekspozycji marek Grupy w krajach East, zgodnie z ich DNA i pozycjonowaniem. Będzie współpracować z firmami i organizacjami z sektora komunikacji, edukacji i branży eventów.

Szczech jest związana z Renault Polska od ponad 34 lat, funkcję dyrektorki komunikacji pełniła od 1995 roku. W swojej karierze zrealizowała wiele docenianych projektów, takich jak program edukacyjny „Bezpieczeństwo dla wszystkich”. Była nagradzana za działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach, otrzymała m.in. trzy medale państwowe. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj