piątek, 27 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Aleksandra Kochańska dla Sensum Mare

Ambasadorzy marek: Aleksandra Kochańska dla Sensum Mare

Polska marka kosmetyczna Sensum Mare w czerwcu 2025 roku wprowadziła do oferty nowe produkty do makijażu. Premierze serii „Algotone” i „Algolips” towarzyszy współpraca z nową ambasadorką marki, którą została Aleksandra Kochańska, internetowa twórczyni działająca na Instagramie jako @kochanska_optyk, właścicielka sieci salonów optycznych. Jej konto obserwuje blisko 100 tys. osób.

Autorka cyfrowych treści, która swoimi działaniami przybliża świat „optycznych perełek”, będzie twarzą nowej linii make-up marki Sensum Mare. Wśród nowości jest sześć produktów do makijażu, które jednocześnie mają właściwości pielęgnacyjne. „To odpowiedź marki na potrzeby świadomych kobiet, które od kosmetyków wymagają czegoś więcej, niż jedynie efektu wizualnego” – wyjaśnia firma w komunikacie prasowym.

„Estetyczne wyczucie oraz wyrazisty, indywidualny styl Aleksandry, doskonale wpisują się w filozofię marki, opartej na świadomym i pielęgnującym podejściu do makijażu. Tak jak makijaż potraf podkreślić charakter i osobowość, tak samo odpowiednio dobrane okulary są dziś ważnym elementem wizerunku. Ta współpraca to nieprzypadkowy wybór – to duet oparty na spójnym podejściu oraz indywidualizmie” – wyjaśniają właściciele Sensum Mare, Łukasz Kołodziejek Maciej Tęsiorowski.

Kochańska Optyk i Sensum Mare

Ambasadorka wzięła udział w sesji zdjęciowej prezentującej nowe kosmetyki. Działania z jej udziałem będą w najbliższym kwartale prowadzone w mediach społecznościowych – obejmą zarówno profile marki, jak i Kochańskiej. Na kolejny kwartał zaplanowano także działania offline, w których weźmie udział ambasadorka, marka nie ujawnia jednak w tej chwili więcej szczegółów na ich temat.

Współpraca z Kochańską potrwa rok. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj