Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Karolina Pajączkowska dla Play of Battle. w październiku 2024 roku dziennikarka karolina pajączkowska została ambasadorką gry komputerowej „play of battle”. wykorzysta ona swoje dziennikarskie doświadczenie, wcielając się w rolę wirtualnej reporterki poruszającej tematy wojenne. premiera gry zaplanowana jest na 2026 rok. w grze osadzonej w latach 2008-2025 pajączkowska wcieli się w postać redaktorki, opowiadającej o istotnych z punktu widzenia gameplayu wydarzeniach. ma to wzbogacić narrację „play of battle” o realizm, a także dziennikarską perspektywę podejmowania tematów konfliktów zbrojnych. pajączkowska zdobyła doświadczenie w tym obszarze m.in. dzięki temu, że była korespondentką podczas wojny w ukrainie. twórcy nowego tytułu podkreślają, że zaangażowanie w projekt dziennikarki to element ich szerszej wizji stworzenia gry, która „połączy najwyższej klasy rozgrywkę z ważnymi tematami geopolitycznymi i społecznymi”. „play of battle” ma wyróżniać przede wszystkimi realistyczne odwzorowanie współczesnych konfliktów – gra oparta jest bowiem na prawdziwych lokacjach i scenariuszach geopolitycznych tworzonych przez światowych ekspertów. poza rozrywką tytuł ma również edukować w tematach takich jak funkcjonowanie państwa, polityka, logistyka czy wojna hybrydowa. twórcy zaznaczają też, że zależy im na zarysowaniu silnej kobiecej osobowości w grze, w której zdecydowana większość postaci (i graczy) to mężczyźni. „dołączenie do świata gier wideo to dla mnie nowe, a zarazem fascynujące wyzwanie. wojna i geopolityka to niezwykle trudne tematy, a ja jako osoba, która była świadkiem działań wojennych, dostałam szansę, aby przedstawić je w formie interaktywnej, przybliżając graczom to, co często jest niewidoczne za szklanym ekranem telewizora” – mówi karolina pajączkowska. już 30 października 2024 roku ambasadorka weźmie udział w wydarzeniu, podczas którego będzie miała miejsce premiera najnowszego demo gry. (kn).
W październiku 2024 roku dziennikarka Karolina Pajączkowska została ambasadorką gry komputerowej „Play of Battle”. Wykorzysta ona swoje dziennikarskie doświadczenie, wcielając się w rolę wirtualnej reporterki poruszającej tematy wojenne. Premiera gry zaplanowana jest na 2026 rok.
W grze osadzonej w latach 2008-2025 Pajączkowska wcieli się w postać redaktorki, opowiadającej o istotnych z punktu widzenia gameplayu wydarzeniach. Ma to wzbogacić narrację „Play of Battle” o realizm, a także dziennikarską perspektywę podejmowania tematów konfliktów zbrojnych. Pajączkowska zdobyła doświadczenie w tym obszarze m.in. dzięki temu, że była korespondentką podczas wojny w Ukrainie.
Twórcy nowego tytułu podkreślają, że zaangażowanie w projekt dziennikarki to element ich szerszej wizji stworzenia gry, która „połączy najwyższej klasy rozgrywkę z ważnymi tematami geopolitycznymi i społecznymi”.
„Play of Battle” ma wyróżniać przede wszystkimi realistyczne odwzorowanie współczesnych konfliktów – gra oparta jest bowiem na prawdziwych lokacjach i scenariuszach geopolitycznych tworzonych przez światowych ekspertów. Poza rozrywką tytuł ma również edukować w tematach takich jak funkcjonowanie państwa, polityka, logistyka czy wojna hybrydowa.
Twórcy zaznaczają też, że zależy im na zarysowaniu silnej kobiecej osobowości w grze, w której zdecydowana większość postaci (i graczy) to mężczyźni.
„Dołączenie do świata gier wideo to dla mnie nowe, a zarazem fascynujące wyzwanie. Wojna i geopolityka to niezwykle trudne tematy, a ja jako osoba, która była świadkiem działań wojennych, dostałam szansę, aby przedstawić je w formie interaktywnej, przybliżając graczom to, co często jest niewidoczne za szklanym ekranem telewizora” – mówi Karolina Pajączkowska.
Już 30 października 2024 roku ambasadorka weźmie udział w wydarzeniu, podczas którego będzie miała miejsce premiera najnowszego demo gry. (kn)