W czerwcu 2025 roku Robert Lewandowski został ambasadorem Boss Eyewear. Będzie twarzą marki w Polsce oraz krajach niemieckojęzycznych: Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Współpraca rozpoczęła się od kampanii promującej kolekcję Boss Eyewear na sezon wiosna/lato 2025, w której piłkarz prezentuje oprawki marki. „To hołd dla jego charakterystycznego stylu – wyrazistego, ale zawsze z klasą” – przekazuje marka.
Działania prowadzone będą w mediach, współpraca zakłada także widoczność w kanałach POS i e-commerce.
„Od czasu startu platformy #BeYourOwnBOSS marka zachęca do życia na własnych zasadach – z odwagą, autentycznością i stylem. Kto mógłby lepiej uosabiać te wartości niż jeden z najbardziej utytułowanych piłkarzy naszych czasów? Robert Lewandowski – znany z precyzji, siły i nienagannego wyczucia stylu – w naturalny sposób wpisuje się w filozofię BOSS EYEWEAR” – uzasadnia marka w komunikacie prasowym. Robert Lewandowski dopowiada z kolei, że współpraca z Boss Eyewear to dla niego naturalny wybór: „Marka symbolizuje precyzję, skuteczność i pewność siebie – cechy, które towarzyszą mi na boisku każdego dnia”.
Współpraca z Lewandowskim ma być zwrócić uwagę na „dalszy rozwój marki Boss Eyewear, która pragnie jeszcze silniej rezonować z lokalnymi odbiorcami, stawiając na autentyczne i inspirujące osobowości”.
Działania z ambasadorem potrwają do końca 2025 roku. (mb)