czwartek, 5 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaAnalityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na...

Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM. Szkolenie online już 21 listopada

W czwartek 21 listopada 2024 o godzinie 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.

Webinar poprowadzą Monika Ezman, dyrektorka centrum zarządzania jakością i działu analiz, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w Instytucie Monitorowania Mediówhttps://www.imm.com.pl/. Eksperci opowiedzą, jak w łatwy sposób samodzielnie sprawdzić efekty komunikacji PR i marketingowej we wszystkich rodzajach mediów i ocenić aktywność konkurencji. 

Podczas spotkania poznasz takie funkcje Platformy IMM jak:

  • Mapa medialna (zasięgi, rozkład publikacji w czasie i piki komunikacyjne, AVE)
  • Brief AI
  • Mapa benchmarkowa
  • Analiza wydźwięku publikacji
  • Współczynnik zaangażowania
  • Nasycenie treści słowami kluczowymi
  • Chmura słów
  • Indeks mocy
  • Ekspozycja publikacji 

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji, które monitorują media i poszukują rozwiązań do analityki medialności marek oraz raportowania efektywności swoich działań. 

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisu można dokonać na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj