niedziela, 23 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzenia„Analiza medialności marki w praktyce” – bezpłatne szkolenie online IMM już 27...

„Analiza medialności marki w praktyce” – bezpłatne szkolenie online IMM już 27 marca

O analizie medialności marki na konkretnych przykładach powiedzą w czwartek 27 marca 2025 roku eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów. Firma organizuje bezpłatne, certyfikowane szkolenie online „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”.

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, prowadzących firmowe social media, pracowników marketingu i komunikacji, które korzystają na co dzień z monitoringu mediów i poszukują ciekawych pomysłów oraz rozwiązań do analityki medialności marek i raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.

Agenda spotkania:

  • Benchmarking – analiza medialności marki na tle konkurencji
  • Ocena efektywności wysyłki informacji prasowej
  • TOP autorzy – kto najczęściej pisze o naszej marce
  • Najbardziej angażujące materiały w social mediach
  • Publikacje o największej sile oddziaływania na odbiorcę
  • Artykuły z największym nasyceniem słów kluczowych
  • Tagowanie i etykietowanie publikacji
  • Detektor kryzysów – analiza materiałów o negatywnym wydźwięku
  • Ustawianie alertów i powiadomień
  • Chmura słów – analiza kontekstów

Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a po każdej sekcji będzie możliwość zadania pytań.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.

Webinar poprowadzą Miłosz Sieradzki, ekspert ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM. Eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Rejestracji można dokonać na stronie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj