O analizie medialności marki na konkretnych przykładach powiedzą w czwartek 27 marca 2025 roku eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów. Firma organizuje bezpłatne, certyfikowane szkolenie online „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”.
Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, prowadzących firmowe social media, pracowników marketingu i komunikacji, które korzystają na co dzień z monitoringu mediów i poszukują ciekawych pomysłów oraz rozwiązań do analityki medialności marek i raportowania efektywności swoich działań komunikacyjnych.
Agenda spotkania:
- Benchmarking – analiza medialności marki na tle konkurencji
- Ocena efektywności wysyłki informacji prasowej
- TOP autorzy – kto najczęściej pisze o naszej marce
- Najbardziej angażujące materiały w social mediach
- Publikacje o największej sile oddziaływania na odbiorcę
- Artykuły z największym nasyceniem słów kluczowych
- Tagowanie i etykietowanie publikacji
- Detektor kryzysów – analiza materiałów o negatywnym wydźwięku
- Ustawianie alertów i powiadomień
- Chmura słów – analiza kontekstów
Szkolenie potrwa ok. 60 minut, a po każdej sekcji będzie możliwość zadania pytań.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.
Webinar poprowadzą Miłosz Sieradzki, ekspert ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM. Eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Rejestracji można dokonać na stronie.