czwartek, 5 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościArabyAds przejęło platformę IndaHash

ArabyAds przejęło platformę IndaHash

IndaHash, platforma influencermarketingowa, podpisała umowę na objęcie pakietu kontrolnego spółki przez ArabyAds.

Jak komunikuje firma, transakcja umożliwi IndaHash rozwój na nowych rynkach i pozyskanie kolejnych marek, zaś ArabyAds liczy na poszerzenie globalnego zasięgu i przyspieszenie technologicznego rozwoju firmy.

„Ten strategiczny ruch umożliwi nam dalsze budowanie długoterminowej wartości dla naszych partnerów i interesariuszy. Zapewni nam także solidną pozycję na nowych rynkach, gdzie IndaHash jest już dominującym graczem” – skomentował transakcję Mahmoud Fathy, CEO i Co-founder ArabyAds.

Twórcy wywodzącej się z Polski platformy dołączą do zespołu zarządzającego ArabyAds i nadal będą kierować działalnością IndaHash.

„Nasza wspólna wizja jest spójna, a do tego partnerska współpraca i oparcie na innowacjach, doprowadzi do wypracowania znaczącej wartości biznesowej. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju dwóch nowych produktów – Self-Service i Creator Discovery. Pierwszy z nich jest rozwiązaniem typu »wszystko w jednym«, umożliwiającym marketerom samodzielne wdrażanie lokalnych jak i globalnych kampanii influencermarketingowych” – podkreśliła Barbara Sołtysińska, współtwórczyni i prezes IndaHash.

Obecnie IndaHash posiada zespoły w Dubaju, Dżakarcie, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie, Singapurze i Warszawie. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj