.

Awanse w Hill+Knowlton Strategies. Agencja rozbudowuje zespół kierowniczy

dodano: 
29.01.2019
komentarzy: 
0

Hill+Knowlton Strategies postanowiło z początkiem 2019 roku rozbudować zespół kierowniczy. Od stycznia Alicja Lewandowska-Wolińska pełni funkcję Account Directora, a Marta Zienkiewicz Digital & Content Strategy Directora.

Lewandowska-Wolińska na nowym stanowisku będzie odpowiadać za rozbudowę oferty dla klientów korporacyjnych, w tym łączenie działań charakterystycznych dla komunikacji korporacyjnej z tymi z obszarów lifestyle i digital. Zajmie się też podnoszeniem poziomu świadczonych usług i rozwijaniem działu pod względem obsługi podmiotów z branży energetycznej i profesjonalnych usług doradczych.

Z branżą PR Lewandowska-Wolińska związana jest od ponad ośmiu lat. Poprzednio w Hill+Knowlton Strategies zajmowała stanowisko Senior Associate Corporate Practice. Wcześniej pracowała w dziale komunikacji korporacyjnej w Grayling Poland. Realizowała działania dla klientów z branży energetycznej, FMCG i nieruchomości. Prowadziła też trwającą dwa i pół roku kampanię informacyjną Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości skierowaną do sektora MŚP. Jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Łódzkim.

Z kolei Marta Zienkiewicz, od stycznia Digital & Content Strategy Director, a wcześniej Social Media & Influencer Marketing Manager, będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu Digital & Influencer Marketingu, a także za wzmocnienie i rozbudowę kompetencji agencji w zakresie tworzenia strategii contentowych dla klientów.

Zienkiewicz przed dołączeniem do Hill+Knowlton Strategies w 2016 roku przez półtora roku pracowała dla włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Jest absolwentką Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wydziału Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin