Black is Beautiful

dodano: 
16.11.2007
komentarzy: 
0

Portal bulldogreporter.com donosi o nowej kampanii Procter&Gamble realizowanej w USA. P&G wprowadza na rynek nową kampanię „My Black is Beautiful” („Moja czerń jest piękna”), która kierowana jest do Afromerykanek. Kampania jest połączeniem marketingu ze sławnym znaczeniem dialogu z afroamerykankami i sposobu, w jaki określają same siebie.
Marketingowcy twierdzą, że kampania jest nie tylko reklamą, ale obejmuje również ruch społeczny. P&G zatrudniła agencję reklamową Essence, która ma się zająć promocjami społecznymi. Planowane jest stworzenie międzymiastowej „trasy konwersacyjnej” zachęcającej afroamerykanki do dialogu i wzajemnego wsparcia. (mk)

Źródło:

bulldogreporter.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin