Felietony
„Otwartość na nową strategię komunikacji ceniona jest jedynie na etapie przetargu, bo w rzeczywistości PR-owcy są postrzegani jako maszynki do tworzenia treści”...
„To, co zorganizowano w Końskich, ma już bowiem swoją fachową nazwę – »wywiad sponsorowany« (...). Z kolei »Arena Prezydencka« w Lesznie to nic innego jak duża »konferencja prasowa«” – pisze dr Szalkiewicz...
„Niestety co kampanię wszyscy organizują tego typu »debaty«, których sens jest bardzo umowny. No ale wszyscy chcą też debatować – tylko czy warto?” – zastanawia się dr Wojciech K. Szalkiewicz...
„Ci, którzy przed wybuchem pandemii potrafili zbudować szczere i głębokie relacje ze swoimi klientami, dziś mają większe szanse na przetrwanie niż ci, którzy tych relacji nie mają” – pisze Przemysław Przybylski...
„Jeżeli dynamika wzrostu cen towarów i usług w naszym kraju nie spadnie (a ekonomiści raczej się tego nie spodziewają), to jednym z głównych tematów obecnej kampanii prezydenckiej może być inflacja” – pisze dr Wojciech K. Szalkiewicz...
„ (...) niedawny gest posłanki Joanny Lichockiej to zdecydowanie więcej niż polityczna głupota – to błąd. I to poważny, mogący mieć dalekosiężne skutki tak dla jego autorki, jak i dla reprezentowanego przez nią ugrupowania” – pisze dr Wojciech Szalkiewicz...
Ma to „zapobiegać przekłamaniom w informacjach przekazywanych mediom”. Czy faktycznie ma to sens? O tym pisze dr Wojciech K. Szalkiewicz...
„Część młodego pokolenia lub pozostali PR-owcy nie mają często do czynienia z prasą. A szkoda” – pisze Łukasz M. Zając...