Wywiady
„Nie zastanawiam się, CZY mogę coś zrobić. Skupiam się na tym, JAK” – mówi w wywiadzie Communication Manager w Stock Polska...
„Z wizją promocyjną Wrocławia nie zamykamy się na samo miasto” – mówi dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki w Urzędzie Miejskim Wrocławia...
„Trochę mi zajęło, by zacząć zrzucać z siebie przyzwyczajenia telewizyjne, być bardziej sobą” – w rozmowie zdradza kulisy początków działalności w sieci i swoje dalsze plany...
„Pokazywanie różnorodności, dotykanie niewygodnych, ale ważnych społecznie i kulturowo tematów, a czasem wręcz łamanie tabu, prowadzą do zmiany mentalności” – mówi redaktor naczelna „Fashion Magazine”...
Sprawdzają się one w roli liderek i potrafią podejmować trudne decyzje – podkreśla trenerka biznesu, Sylwia Królikowska...
„Mówiąc o zdrowiu i życiu w insightach wciąż warto odwoływać się do wartości takich jak: dobro społeczne, miłość, przyjaźń, życzliwość, uczciwość, odpowiedzialność, szacunek czy bliskość” – mówi Izabela Sałamacha...
„Komunikacja na temat szczepień powinna być wzbogacona o wiarygodne dane” – podkreśla profesor z Akademii Leona Koźmińskiego...
Z dr hab. Ewą Rudnicką i Markiem Zboralskim, autorami „Słownika błędów językowych”, rozmawiamy o tym, po co powstała ta publikacja i co sprawia Polakom największą trudność...