piątek, 21 marca, 2025

Bokserski PR

„Nie może to być tak, jak się zdarzało w poprzednich latach, że związkowymi specami od public relations będą przypadkowi, emerytowani działacze z terenu, którzy zapewniali, że mają dar współpracy z ludźmi” – mówi Adam Kusior, nowy prezes Polskiego Związku Bokserskiego. W wywiadzie dla Trybuny prezes deklaruje, że jeszcze w tym tygodniu powstanie pion marketingu w PZB. Chce również powołać akademie trenerskie i centra szkoleniowe. Na zarzut dziennikarza, że konferencje prasowe organizowane w restauracji „Mała Serbia” to za mało jak na prywatny sponsoring, Kusior odpowiada: „jestem po słowie z kilkoma bardzo poważnymi firmami, których szefowie zapewniali mnie, że »jak tylko zostaniesz prezesem, to sypniemy groszem«”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj