.

Cityboard Media ma nową identyfikację wizualną

dodano: 
23.11.2020
komentarzy: 
0

Cityboard Media – firma specjalizująca się w reklamie zewnętrznej i usługach cyfrowych – ma nową identyfikację wizualną. Dowiadujemy się, że zmiana ta związana jest z rozwojem marki i jej wejściem w sektor reklamy digitalowej.

„Dział digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie i postanowiliśmy w związku z tym zaakcentować zmianę w naszej tożsamości” – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media. „Cityboard wywodzi się z reklamy outdoorowej (OOH). Natomiast widzimy, że klienci oczekują szerszego wachlarza usług, więc mamy dla nich digital, tak aby mogli wykorzystać synergię mediów. W tym sektorze widzimy przyszłość” – dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna łączy tradycję z nowoczesnością – oko, które pojawiało się w poprzednich logotypach firmy, zostało odświeżone. Przesunięto również sygnet z prawej na lewą stronę znaku graficznego. „Sygnety zawierające wiele drobnych elementów są słabo czytelne w social mediach” – komentuje dalej Marcin Stan. „Postanowiliśmy nasz sygnet oczyścić i nadać mu prosty, ale sugestywny kształt oka, w którym mamy literę »C«, a także źrenicę. Łączymy zatem digitalową nowoczesność z outdoorowymi korzeniami” – wyjaśnia.

Logo firmy na przestrzeni lat

Kolejną zmianą jest usunięcie z podstawowego logotypu słowa „media”. Firma informuje, że będzie ono zastępowane różnymi wariantami rozszerzenia: „OOH”, „digital” i „instytut”. „Firma  oczywiście formalnie nie zmienia swojej nazwy (Cityboard Media), ale w komunikacji branżowej i tak jesteśmy określani mianem Cityboardu, więc postanowiliśmy zbudować logotyp skupiony wokół najważniejszego dla nas słowa i rozszerzać go o kolejne warianty” – zaznacza też Stan. Podkreśla, że rozwiązanie to ma pomóc określaniu zakresu działań w konkretnych projektach. Dowiadujemy się też, że swoją wersję logo otrzyma Cityboard Instytut, czyli jednostka organizująca seminaria i szkolenia z zakresu marketingu i reklamy. 

Podstawowym kolorem nowego logo jest czerń, a rozszerzenia takie jak OOH, czy digital mają barwę błękitną i czerwoną. Marka chce w ten sposób „zrobić ukłon w stronę poprzedniego znaku, gdzie »cityboard« był błękitny, a »media« czerwony”. Kolory mają symbolizować outdoor (błękit) i digital (czerwień). Elementem uzupełniającym identyfikację natomiast jest gradient, który pokazuje synergię mediów. Będzie on stosowany jako element uzupełnienia komunikacji, a także w avatarach mediów społecznościowych.

Warianty wykorzystania logo

To druga zmiana identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszy logotyp obowiązywał w latach 1996-2001, a drugi 2001-2020. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin