Communication Unlimited dla czterech marek Grupy Jarczyński

dodano: 
18.03.2019
komentarzy: 
0

Grupa Jarczyński powierzyła Communication Unlimited obsługę public relations czterech marek restauracji z portfolio firmy: Der Elefant, Otto Pompieri, St. Antonio oraz U Szwejka. Agencja odpowiada m.in. za strategię, kreację i realizację działań komunikacyjnych, tworzenie wydarzeń specjalnych oraz całościową obsługę kanałów klienta w mediach społecznościowych. Zajmuje się także prowadzeniem działań BTL.

Po stronie agencji za obsługę klienta odpowiada wyznaczony zespół: Mirosław Skotarczyk – dyrektor strategii, Rafał Grzeszkowiak i Jacek Maciejewski – dyrektorzy kreatywni, Ewa Kumorek-Fedor – dyrektor ds. public relations, Marta Maksymowicz – dyrektor client service, wspierani przez Art Directorów oraz Social Media Managerów.

Nawiązana współpraca jest wynikiem audytu strategii i prowadzonych działań komunikacyjnych wszystkich restauracji firmy Jarczyński, który Communication Unlimited rozpoczęło jeszcze w sierpniu 2018 roku.

Umowę podpisano na czas nieokreślony. Strony nie informują, z usług której agencji klient korzystał poprzednio. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin