W sierpniu 2025 roku amerykańska firma kosmetyczna E.l.f. Cosmetics rozpoczęła nową kampanię „E.l.f.ino & schmarnes”, w której występują gwiazda drag queen Heidi N Closet oraz komik Matt Rife. Po raz kolejny marka podkreśla przystępność cenową swoich produktów.
Osią kampanii jest opublikowany na YouTubie 60-sekundowy satyryczny film, w którym występują artyści. Gwiazda sceny drag wcieliła się w rolę „E.l.f.ino”, a satyryk wystąpił jako „Schmarnes”. Celebryci odgrywają role prawników walczących o dostęp do wysokiej jakości kosmetyków i sprzeciwiających się zawyżonym cenom produktów. Hasło akcji „Bronimy twoich oczu, ust i funduszy”, nawiązuje do rozwinięcia nazwy marki – oczy, usta, twarz. Wideo pojawi się też na innych kanałach społecznościowych marki.
13 sierpnia firma zorganizowała w The Oculus w Nowym Jorku pop-up utrzymany w konwencji z filmu reklamowego. Na uczestników czekali „prawnicy piękna”, a zainteresowani mogli „ubiegać się o korzyści”, którymi były produkty marki i karty podarunkowe. Została również uruchomiona specjalna linia telefoniczna, na którą mogą zatelefonować rozczarowani cenami kosmetyków, dla których przewidziano nagrody.
To nie pierwsza kampania tej kosmetycznej marki oparta na motywach humorystycznych. W ubiegłym roku E.l.f. Cosmetics bazowało na parodii formatów true crime. (ko)
Źródło: marketingdive.com, E.l.f. argues against overpriced cosmetics with legal-themed campaign, 11.08.2025/ Zdjęcie główne: instagram.com/elfcosmetics


