sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościEmil Nowiński zostanie dyrektorem marketingu RASP

Emil Nowiński zostanie dyrektorem marketingu RASP

Ringier Axel Springer Polska informuje, że z początkiem stycznia 2024 roku Emil Nowiński obejmie stanowisko dyrektora marketingu wydawnictwa. Olga Korolec zostanie z kolei dyrektorką zarządzającą Onetu.

Emil Nowiński obecnie pełni funkcję Head of Marketing w Onecie. Od stycznia będzie odpowiedzialny za budowanie i realizowanie strategii marketingowej dla wszystkich marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

Nowiński jest związany z Onetem od ponad 15 lat. W portalu przeszedł przez wszystkie szczeble kariery – zaczynał od pracy w redakcjach, teraz zarządzania wizerunkiem Onetu i prowadzi kluczowe projekty strategiczne. Odpowiadał m.in. za wprowadzenie nowej wersji aplikacji Onetu z opcją czytania newsów, które otrzymało nagrodę „Best Use of Mobile” w konkursie INMA Global Media Award 2017. Był też inicjatorem kampanii „100 lat Polsko” z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości – działania zostały docenione drugim miejscem w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relation or Community Service Campaign oraz brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming.

Jest absolwentem dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Olga Korolec, która pełniła funkcję dyrektorki marketingu RASP od 2016 roku, w styczniu 2024 zostanie powołana na stanowisko dyrektorki zarządzającej segmentem Onetu i będzie zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za strategię wydawniczą oraz dalszy rozwój portalu.

Korolec  jako dyrektorka marketingu w Ringier Axel Springer Polska wraz z zespołem realizuje działania wspierające marki zarówno digitalowe, jak i printowe takie jak m.in. Onet, Fakt, Business Insider czy Forbes.  Od 2019 roku promuje i wdraża idee zrównoważonego rozwoju, pełniąc funkcję Group Sustainability Directora w RASP. Wcześniej pracowała m.in. w agencji reklamowej DDB oraz w działach marketingu m.in. Telekomunikacji Polskiej (jako zastępca dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej, w Kompanii Piwowarskiej (jako dyrektor zarządzający portfelem marek) oraz w ITI Neovison (jako wiceprezes zarządu ds. marketingu).

Studiowała m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji na Uniwersytecie Bolońskim we Włoszech oraz zarządzanie i marketing w Istituto Europeo del Design w Mediolanie.

Marta Badurek-Pietniczka, dotychczasowa dyrektorka zarządzająca Onetu, przejdzie na urlop macierzyński. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj