W lutym 2025 roku Good One PR powiadomiło o nawiązaniu współpracy z EMKĄ, firmą zajmującą się gospodarką odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.
Agencja od początku 2025 roku odpowiada za strategię komunikacji firmy, media relations, pozycjonowanie eksperckie, a także działania edukacyjne i informacyjne związane z recyklingiem zużytego oleju spożywczego w ramach projektu Olejomaty.
Good One PR realizuje całościowe działania komunikacyjne zarówno dla EMKI, jak i projektu Olejomaty. Zajmuje się opracowaniem i wprowadzeniem strategii PR, w tym prowadzeniem biura prasowego, budowaniem relacji z mediami oraz pozycjonowaniem firmy i jej ekspertów. W ramach współpracy agencja wspiera też komunikację projektu Olejomaty, koncentrując się m.in. na działaniach edukacyjnych oraz realizacji działań kreatywnych. Dodatkowo zapewnia bieżące doradztwo strategiczne i wsparcie w zakresie komunikacji kryzysowej.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada zespół Healthcare&Lifestyle, w skład którego wchodzą Ewelina Jaskuła, Senior Account Manager, i Aleksandra Sykulska, Senior Account Executive.
Współpracę nawiązano w wyniku działań networkingowych. Strony nie ujawniają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao)